vanaf een maand of 5/6 alleen wandelen zonder ander pony's, ze moeten het toch leren. En dan kun je beter een spartelend veulen hebben dan een die al wat ouder is!
ik heb Diesel ook vanaf jongs af aan gewoon mee genomen. kleine stukjes.. anders dan is die gelijk moe haha. en heel veel laten zien. Tractoren, motoren, etc. Dat heeft diesel helemaal verkeersmak gemaakt.
Heb ook een Regendeken bruin met oranje, maat 94 onderlengte. 0 grams. van Premiere te koop !! zoekt iemand dit? of ruilen tegen een 105?
sunny_90
Geplaatst: 09-09-10 20:48
Bedankt voor de tips! Ik neem Aimy ook regelmatig alleen mee (ze is nu ruim 2 jaar), maar ze blijft altijd vreselijk druk in het begin. En dat ze constant trekt (ze is heel voorwaarts) is vervelend, want ik wil haar niet telkens bestraffen. Achja, het is vast een kwestie van gewoon vaak doen en goed belonen op de momenten dat ze wel netjes mee loopt.
Misschien eens met een touwhalster proberen? Kan ook wel eens helpen, doordat die knopen precies op zenuwpunten duwen. Zo hebben we bij Miracle het hangen er ook uit gekregen.
Met Jolly's oog is het trouwens weer bijna helemaal goed, wat Bright Eye doet wonderen!
geen idee wanneer dat was. ergens in mei? maar het is wel vrij kort nog hoor. maar hebliever een deken liggen. je weet nooit. zo lang die zonder kan, blijft die zonder.