[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30522
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:04

Wel goed afgelopen? :=

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:05

Oef lijkt mij ook schrikken!

Paardenarts heeft terug gebeld en ik hoef niet eerder terug, gewoon rustig ons programma blijven volgen :-)

Susanne

Berichten: 11614
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:19

Vervelend Patricia! Goed afgelopen?

Top Ingrid!!

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:21

Ik zou 200 vragen voor die cavaletti als ik het goed zie is het oudere met nieuwe boom

Ik heb ook nog veulen foto's van misty <3
Afbeelding
En nu :o
Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:23

Fijn Ingrid
Ja wel goed afgelopen. Hij kwam zo tegen haar been aan. Dus was even schrikken. Erna maar even met de Cavalier gereden. Alles nog afstellen paar keer erop een eraf ;-) Afbeelding

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:07

Hallo allemaal, ik wil me graag even voorstellen:
Ik ben Daniëlle en in trots bezit van 2 minipaardjes (sinds 5 maanden, dus nog niet zo lang)

Fleurtje, 5 jr, 90cm en drachtig (eind mei uitgerekend).

Afbeelding

En Cookie van 2,5 jr, 80cm en vorige week gecastreerd.

Afbeelding

Ik doe met Fleurtje mennen en Cookie is in opleiding... Loopt nu eenmaal per week naast de wagen mee, wat ie echt schítterend vindt!

Afbeelding

Ik hoop gezellig mee te kunnen kletsen hier! :)

Balou_k

Berichten: 14097
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:19

Hallo! :)

Is je merrie drachtig van je stippel(ex)hengstje?

Leuk trouwens hoe je dat al kan oefenen zo voor spek en bonen.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:27

Nee ze is drachtig van een andere stippelpoownie.
Ik heb haar drachtig gekocht. Niet omdat ik een veulen wilde, maar omdat ik een rustige, beleerde pony wilde als maatje voor Cookie. En waar ik zelf menervaring mee op kan doen.

En ja die kleine leert heel veel, maar ik merk dat alles mentaal nog erg vermoeiend voor hem is.
Daarom mag ie af en toe 'proeven' van het meelopen en verder lekker spelen, wandelen aan de hand en groeien... :)

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:31

Welkom Daniëlle! Leuke ponies heb je. Vooral cookie vind ik leuk <3 ik heb ook een (iets meer dan) 2,5 jarige. Leuk dat jouwe mee kan lopen naast fleurtje!

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:54

Oei dat is even schrikken met die staal kabel dat gebeurde mij op de wedstrijddag afgelopen jaar. Gelukkig mocht ik toen de sulky van Ayla lenen maar gigant bleef het toch spannend vinden helaas.

Welkom wat een leuke pony’s !!

Vandaag voor t eerst met t nieuwe tuig gereden nog wat dingetjes aangepast en wat spul in andere maten besteld maar niet ontevreden over vandaag Afbeelding

Balou_k

Berichten: 14097
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 22:56

Wauw wat een mooie billetjes!!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:23

Welkom Danielle
Gezellig dat je hier ook komt kletsen.

Linda heb jij weer staaldraad gemaakt of iets anders? Twijfel nu of ik niet beter touw kan doen.het komt toch hard aan dat staaldraad tegen een been als het breekt. .

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:08

@Linda_gigant, mooi tuig!

@Patty14, wat is Chip mooi geworden zeg als je die foto's zo vergelijkt.

@Frummels, baby foto's zijn altijd schatttig!

Een staalkabel die zo breekt, eng!

@Patricia, vanaf welke stokmaat gaat die cavalier?

@Sunshinedaan, Cookie is schattig! Hier heeft mijn veulen de bijnaam cookie :D

Hier een eind niks laten horen heb examens al gaan ze niet schitterend helaas. Laatste dat ik zei was dat ik Rio zuppa (pulpslobber) was gaan bijvoeren en hij opeens energie had. De afgelopen weken staat hij iedere dag te stuiteren en heb ik hem weten gaan van pony waarbij je je vingers over zijn ribben kan laten golven naar een pony die vanavond vet tussen die ribben had en het dus gewoon vlak was *\o/* . Nu is het enkel nog een kwestie van er wat extra opkrijgen als reserve maar hij is helemaal gelukkig, speelt heerlijk met de andere <3 .

Verder had snelsluitingen van ebay bestelt, kreeg ik vandaag een lege envelop. Niet goed dicht gesealed benieuwd wat de verkoper gaat doen nu maar meestal lossen ze het netjes op. Is sowieso pas begin volgende maand dag ik kan doordoen met Jamie (de b pony) dus nog tijd.

Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 01:10

Welkom! Leuke ponys heb je Danielle

Jen ik heb mijn cavalettie (helemaal opgeknapt en nieuwe kussens erop ect) voor 250 verkocht. Dit was wel een ouder model (doorlopende as)

Dat is schrikken Patricia :oo ik heb zelf touw als zweng, van dat touwhalster touw. Dat had Eline ook en bevalt eigenlijk wel prima :)

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 08:22

Dank jullie wel voor het leuke welkom!

Jeetje Patricia, dat is idd wel schrikken. Pony niks aan overgehouden?

Ja Cookie is superleuk. Echt een puppy nog. Barst van de energie. Vorige week woensdag gecastreerd in de kliniek omdat 1 bal nog in zijn lies zat.
Gisteren voor het eerst aan de hand 10 min 'gewandeld'... Tenminste... Ik had rustig wandelen in mn hoofd. Hij liep hoofdschuddend galopperend naast me... :') Dus denk dat het wel weer goed gaat tussen zijn benen _O-

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:08

Sunshinedaan; welkom. Wat een grappige witte 'ring' heeft je vos op haar billen!

Linda; staat goed hoor!

Lori heeft een stuiterpony :-) Leuk; zo'n lege envelop hoop dat je er nog iets mee kunt.


Veearts had wat andere dingen gezien aan Alf op de filmpjes maar niet rot genoeg om eerder voor terug te komen. Kijken we maandag de 29e naar allemaal. Heel spannend weer! Ik vind hem zelf stuk korter lopen dan dat hij heeft gedaan dus blijf het 'eng' vinden allemaal.....

Mandyy

Berichten: 30522
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:11

Snap ik! Wel fijn dat je niet direct hoeft te komen, dat is wel een goed teken. Maar dat wachten en de onzekerheid duurt ook zo lang. :(:)

Ik ben aan het aftellen naar volgende week woensdag.. dan weer met Mel naar de dierenarts.

Susanne

Berichten: 11614
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:23

Welkom! :)

Linda, je nieuwe tuig staat goed!

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 09:41

Mooi tuig Linda! <3

Danielle: Cookie de stuiterbal, haha. Pepper had dat ook net na zijn castratie. Daar was echt niet mee te lopen :=

Ingrid: ik zal weer voor jullie duimen.. Nog 12 dagen!

Mandy: ook al aan het aftellen :( Zal ook voor jullie duimen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:03

Klopt Mandyy wat je zegt. En ik moet ook zeggen dat ik er te veel mee bezig ben. Zie ik iets, hoe loopt hij vandaag, hoe stapt hij? En je gaat dingen zien die er misschien niet zijn. Alleen zag de veearts nu dingen die ik niet zag hahahah. Even afwachten maar. Inderdaad; het was niet erg genoeg om gelijk terug te komen.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:07

@ Lori deze 19" is denk ik voor stokmaat vanaf een meter. Ik had vroeger een 16" en die was vanaf 85 cm tot een meter ongeveer.
@ ingrid ken het gevoel. Je blijft dan dingen zien als ze niet helemaal goed lopen.
@ mandy spannend weer wachten tot de dierenarts.
@ Danielle meestal eest 2 weken extra stuiteren na castratie.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:34

IngridM schreef:
Klopt Mandyy wat je zegt. En ik moet ook zeggen dat ik er te veel mee bezig ben. Zie ik iets, hoe loopt hij vandaag, hoe stapt hij? En je gaat dingen zien die er misschien niet zijn. Alleen zag de veearts nu dingen die ik niet zag hahahah. Even afwachten maar. Inderdaad; het was niet erg genoeg om gelijk terug te komen.

Dit heb ik ook met Switch. Zo vervelend.

Jeetje wat schrikken Patricia.

Mandyy

Berichten: 30522
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:22

IngridM schreef:
Klopt Mandyy wat je zegt. En ik moet ook zeggen dat ik er te veel mee bezig ben. Zie ik iets, hoe loopt hij vandaag, hoe stapt hij? En je gaat dingen zien die er misschien niet zijn. Alleen zag de veearts nu dingen die ik niet zag hahahah. Even afwachten maar. Inderdaad; het was niet erg genoeg om gelijk terug te komen.

Ja je denkt er ook steeds aan, maakt je sneller zorgen etc. Heel herkenbaar. :=

Jorex

Berichten: 10001
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:31

Welkom Danielle!

Oei dat is schrikken zeg als je staalkabel ineens knapt. Ik hoop echt zo dat het ons niet gaat overkomen. Ik controleer hem iedere keer voor ik wegga, maar helemaal voorkomen kun je het niet.

@Ingrid herkenbaar, Alex hoest op het moment en ik heb nu na anderhalve week het homeopathisch op proberen te lossen vandaag even gebeld met de da assistente en nu gaat de da zelf mij straks terug bellen. Ik weet precies wat voor hoest hij heeft, het is weer zijn luchtpijp. Maar hij heeft nog steeds geen koorts gelukkig en voelt zich verder ook niet ziek, hij mag alleen niet werken. En eten gaat ook moeilijk, want kennelijk schuift er dan teveel door de slokdarm tegelijk en dat triggert de hoest..

Susanne

Berichten: 11614
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 13:21

IngridM schreef:
Klopt Mandyy wat je zegt. En ik moet ook zeggen dat ik er te veel mee bezig ben. Zie ik iets, hoe loopt hij vandaag, hoe stapt hij? En je gaat dingen zien die er misschien niet zijn. Alleen zag de veearts nu dingen die ik niet zag hahahah. Even afwachten maar. Inderdaad; het was niet erg genoeg om gelijk terug te komen.


Oh zo herkenbaar helaas! Ik had dat heel erg met Mickey, met zijn HB verleden. Ik kon mezelf gék maken daarmee. Het los laten is een lastig dingetje :(:)