claudiadvx schreef:Succes morgen!
Ik zit in twijfel. Misty nu al scheren of niet? Ze zit nu al behoorlijk in haar wintervacht
Heb met Pip hetzelfde schrok ervan hoe dik die al in het haar zit
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bimmetje schreef:he gelukkig maar![]()
haha nou ik weet wel wat kwaliteit is en wat niet. Dat scheelt.
Al heb ik geen ervaring met het mennen, maar dat komt ook wel. Heb genoeg mensen om me heen die er wel verstand van hebben, dus gaat goed komen.
Ik heb nog geen wagentjes op het oog.
Ik heb geen haast, wil graag een sulky. Om te beginnen denk ik aan een cavaletti.
Die zijn daarvoor nog enigzins te betalen! Maar zijn tweedehands nogal moeilijk te vinden.
Dus ik zie wel, als er wat op mijn pad komt.
testebeest schreef:Netjes jessica ik men niet met oogkleppen. Voor mil is geen passend hoofdstel te vinden:')
Stalbbq is vanavond gelukkig kunnen we droog zitten hier hoost het nu
claudiadvx schreef:Bimmetje schreef:he gelukkig maar![]()
haha nou ik weet wel wat kwaliteit is en wat niet. Dat scheelt.
Al heb ik geen ervaring met het mennen, maar dat komt ook wel. Heb genoeg mensen om me heen die er wel verstand van hebben, dus gaat goed komen.
Ik heb nog geen wagentjes op het oog.
Ik heb geen haast, wil graag een sulky. Om te beginnen denk ik aan een cavaletti.
Die zijn daarvoor nog enigzins te betalen! Maar zijn tweedehands nogal moeilijk te vinden.
Dus ik zie wel, als er wat op mijn pad komt.
Mijn cavaletti komt heel misschien binnekort te koop!
We gaan binnenkort namelijk kijken voor een 4wieler en die weer met winst verkopen. Dus wie weet koop ik daarvoor een hca
Ik weet alleen niet of ik mijn cavaletti hou voor erbij ofniet
claudiadvx schreef:Succes morgen!
Ik zit in twijfel. Misty nu al scheren of niet? Ze zit nu al behoorlijk in haar wintervacht