Nee zou ik niet doen. Ik heb 41 en heb gewoon 41 gekocht, passen netjes. Alleen de laarzen zijn wel breed en ik heb een smalle voet, dus daar heb ik alleen ruimte in. Maar dat kan je volgens die site weer oplossen met een zooltje erin. Had ze vanmiddag in huis aan en ze waren lekker warm!
Ik heb eigenlijk schoenmaat maat 42. Maar ik koop altijd te kleine schoenen omdat die maat uitverkocht is. Dus heb nu ook 41 gekocht en dan heb ik zelfs nog ruimte over bij mijn tenen.
Dat is juist wel handig, kun je nog lekkere dikke sokken er in doen als het straks kouder gaat worden. Beter te groot dan te klein denk ik eigenlijk, te groot kun je nog oplossen.
Geen idee wat mijn zusje vandaag met ze uit gaat spoken Heb gister wel gehoord dat Jolly een oog flink ontstoken heeft, de ander nog net niet. Gaat al weer wat beter.
Buck gaat zometeen voor de kar, die moet elke dag werken.
Ik ben echt super trots op mezelf heb een jos lasink deken vermaakt naar een gevoerde fleece waterdichte menuitrijdeken. En het is net alsof die uit de winkel komt! Mijn groom die mee naar menles gaat altijd die heeft me ermee geholpen en we gaan nog meer maken want vinden het zo leuk.
Heb vandaag de pony's ff lekker laten rennen in de bak
sunny_90
Geplaatst: 09-09-10 19:11
Judithjuhh, wat vervelend dat Jolly zijn oog ontstoken heeft. Was het vandaag weer beter? Leuke foto's in je profiel trouwens!
Heb net even een stukje met Aimy gewandeld. Maar pff.. zo'n jonge pony is wel vermoeiend zeg. Hoe doen jullie dat met jonge pony's? Toch apart mee nemen om aan te leren dat ze soms ook alleen mee moeten of met een andere pony samen mee nemen tot je er echt mee aan het werk gaat?