pff verhuizen is echt druk ik zeg hier enkel even iedereen hoi want ik ga weer want ben down renzo word waarschijnlijk vanmiddag verkocht aan een bokster...:'(....
nou kga gauw weer verder met verhuizen
Sterkte meis Je hebt de juiste keuze gemaakt, het is denk ik wel beter zo..
Jaaaaaaaaaaaaaaaa jokeer jij moet ook fotos makeen!
Doeeeeg fotos lukten niet nu nog een keer proberen, daarna nog even met de ponys wandeleen daar genieten ze van! waarscheinlijk ook nog even eenverzorger zoeken voor misty, niet voor rijden maar gewoon een lekker knuffel meisjee, die haar lekker kan borstelen en knuffelen en wandelen.
Hoi , ik heb wel bijgelezen maar erg kort nacht gehad ivm de bruiloft. Buster , erg veel sterkte en ik vind dat je wel een goede keuze hebt gemaakt Op 26 juni Magic en ik 1 jaar!
Ja, alleen wel aan het werk. Ben een handleiding aan het maken met alle stappen die genomen moeten worden als een bedrijf gaat splitsen/fuseren/aandelen levert etc.
Oow owkee Weet iemand hier misschien waar dat topic staat war iemand een (bewegende) ava voor je kan maken? Die heb ik ook gezien maar ik kan hem niet meer vinden
Ja, dit is niet verplicht. Ik wil zelf zo'n werkmap hebben, maak het voor mezelf. Hoop dat het hiermee allemaal wat makkelijker gaat worden. Kan het niet onder werktijd maken, dat is natuurlijk niet declarabel.