Lees al de hele ochtend mee, maar nog niet gepost. Heerlijk op m'n gemak wakker geworden om 9 uur, boek gelezen in bed. Vanmiddag foto's maken van Max met z'n nieuwe deken. Het is wel somber weer zeg.
Ben ook niet vegetarisch, heerlijk een stukje vlees!
Goooedemorgen allemaal|! Ik kom net mn bed uit Leine: Gefeliciteerd! Mandy: Oeew fotofotofoto Lisette: Jeuj daar wil ik ook een foto van zien als ie af is!
Ik ga maar even eten. Daarna douchen en naar de stad met mams, leuke dingetjes kopen Morgen hoef ik pas weer naar pebbles, die verzorgsters hadden gevraagd of zij hem vandaag mochten doen
Elliinee
Geplaatst: 22-01-11 12:30
Leinearthur schreef:
Haha ja idd mandy!
En dankje xGriezelda (oeps al weer je naam vergeten....)
Heerlijk toch Eline, een dagje niet? Lekker shoppen! Ik ben donderdagavond wezen shoppen met collega, maar kon geen leuke kleding vinden. Uiteindelijk alleen maar een boek gekocht.
pff verhuizen is echt druk ik zeg hier enkel even iedereen hoi want ik ga weer want ben down renzo word waarschijnlijk vanmiddag verkocht aan een bokster...:'(....
mm, ik had ook allemaal sale dingetje, wil ik bestellen, is alles uitverkocht
Leinearthur
Geplaatst: 22-01-11 12:57
buster4ever schreef:
pff verhuizen is echt druk ik zeg hier enkel even iedereen hoi want ik ga weer want ben down renzo word waarschijnlijk vanmiddag verkocht aan een bokster...:'(....
nou kga gauw weer verder met verhuizen
wendyP
Geplaatst: 22-01-11 13:05
buster4ever schreef:
Ja, maar ik ben bij mijn paps dus kan hem er weer niet opzettten, sorryy. Vanmiddag ga ik hem weer gebruiken dus ga kijken of ik dan een andere foto kan maken. Ga vanmiddag lekker langelijnen met Goof.
ik ben net terug van de school, tis bijna zeker dat ik daar heen ga ze hebben er ook paarden hihi
Zo naar lucky, ben best nerveus voor het nieuwe ruitertje, ik ga lucky wel even van te voren klaarmaken, want daarna kan ze dan de kleinste even borstelen ect
butt ik ga zo want dan kan ik lucky vast longeren en opzadelen!