Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingmar_ schreef:Wat is zijn stokmaat? Zijn zijn grootouders wel bekend?
Ik zou hem op het moment €250,- voor hem geven. Hij wordt nog beleerd [door een zeer goed passende ruiter, complimenten!], ouders zijn helaas onbekend. Wel een pluspunt is dat hij het goed oppakt én dat hij nog zo jong is. Er kan nog veel mee gedaan worden en aangezien hij nog jong is kan hij nog veel leren en wordt hij steeds meer waard, naarmate hij meer leert.
Ingmar_ schreef:Ik zou voor Zorro €450,- geven. Goed getraind, verkeersmak, mooi gebouwd, mooie manen en staart, loopt lekker [op de foto iets te diep vind ik persoonlijk]. Het langelijnen komt steeds vaker voor, is gewoon een echte discipline en hij doet het goed. Als hij voor de kar beleerd zou zijn zou ik er zeker €550,- geven. Helaas is het stamboek onbekend..
Het is gewoon een hartstikke mooie pony van wat ik nu zie. Je boft er maar mee!
Letta schreef:Ingmar_ schreef:Wat is zijn stokmaat? Zijn zijn grootouders wel bekend?
Ik zou hem op het moment €250,- voor hem geven. Hij wordt nog beleerd [door een zeer goed passende ruiter, complimenten!], ouders zijn helaas onbekend. Wel een pluspunt is dat hij het goed oppakt én dat hij nog zo jong is. Er kan nog veel mee gedaan worden en aangezien hij nog jong is kan hij nog veel leren en wordt hij steeds meer waard, naarmate hij meer leert.
Stokmaat 1.10 - 1.15, heb het gelijk even bij me bericht geplaats
En nee groot ouder niet bekend, heb zelf paspoort aangevraagd.
Ingmar_ schreef:Dat ohz en voor de wagen weeg ik zelf altijd vrij zwaar mee in de prijs. Vind ik persoonlijk erg belangrijk. Plus dat ze zo mak zijn.