Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
adecuada schreef:Vettt dat zie ik mijn broer nog niet zo snel doen
OpPheLiIa schreef:Maar schattiejs..
Ik ga Doegdoeg (K)(K)
XxxxxX
OpPheLiIa schreef:Maar schattiejs..
Ik ga Doegdoeg (K)(K)
XxxxxX
sunnyboy04 schreef:Ik heb groot nieuws!!
Mn grote broer heeft vandaag paardgereden!!
Whhaa. ik heb t niet gezien maar hij was heel erg enthioushast..
Eerst komt ie aan.. Anne, wat voor broek moet ik aandoen om paard te gaan rijden..
Een trainingsbroek is t beste, want een spijkerbroek zit helemaal niet Rlaxedd..
Komt ie trug.. Oo, weet je hoe leuk dat is.. Alleen als je moet draven ben ik blijven zitten, maar dat doe ik nooit meer.. Doet een beetje pijn *
Whaha.. Ik zo: dan moet je gaan lichtrijden..
Hij: Ja maar dat snapte ik nog niet.. Maar dat meidje vond dat ik al goed kon paardrijden!
Als hij nog een x gaat, ga ik mee om fotos te maken.. en dan laat ik mijn ANKY is een x zien..
Whaa. ik ben trots op mn Grote Broer!!
sunnyboy04 schreef:
Ja annemieke, met je trage reacties
Miekske ook 1?
iiRus schreef:whaha. Hy well;p
miekske schreef:OpPheLiIa schreef:Maar schattiejs..
Ik ga Doegdoeg (K)(K)
XxxxxX
HouDoeSrry kom uit brabant hea..
miekske schreef:Ik ben Trouwens weer weg..
Houdoee, en Anne en Iris k zie je morgen..
En voor de rest ben ik morgen weer hier te vinden..Whaha
XX
sunnyboy04 schreef:Ik heb groot nieuws!!
Mn grote broer heeft vandaag paardgereden!!
Whhaa. ik heb t niet gezien maar hij was heel erg enthioushast..
Eerst komt ie aan.. Anne, wat voor broek moet ik aandoen om paard te gaan rijden..
Een trainingsbroek is t beste, want een spijkerbroek zit helemaal niet Rlaxedd..
Komt ie trug.. Oo, weet je hoe leuk dat is.. Alleen als je moet draven ben ik blijven zitten, maar dat doe ik nooit meer.. Doet een beetje pijn *
Whaha.. Ik zo: dan moet je gaan lichtrijden..
Hij: Ja maar dat snapte ik nog niet.. Maar dat meidje vond dat ik al goed kon paardrijden!
Als hij nog een x gaat, ga ik mee om fotos te maken.. en dan laat ik mijn ANKY is een x zien..
Whaa. ik ben trots op mn Grote Broer!!
marrke schreef:Whaha, geweldig
Ik ben wel benieuwt naar die foto's altijd leuk om te zien dat gestuntel van een beginneling