[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:06

Alf staat er ook heel stuk dichter op ja.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:12

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb Faya er zo opstaan. Dus denk dat hij wel wat naar achteren kan. en even haar niewe deken showen :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:59

ayla wat zul jij flinke schrik hebben gehad, maar gelukkig is t allemaal goed afgelopen.
en kon je hem snel uitspannen dankzij hulp, hopelijk heb je zelf verder niks opgelopen dan flink wat schrik.

patricia heerlijk met de paardjes gewandeld zalige foto's

sakvis zo dan wel fijn dat dit soort berichten wel hier langs komen, zodat je toch kan zien dat het toch altijd een dier blijft ipv een robot.
en dat een ongeluk in een heel klein hoekje kan zitten.

patty wat een mooie set heb je zo

lillian hoefzweer bij je paardje is nooit fijn, maar wel fijn dat hij open is zodat de zooi er uit kan.

claudia heeft je paardje geen last van pollen ofzo dat ze hoest?

mirriej je mag em wel wat meer naar achter zetten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:57

Max staat ook een stuk dichter bij de HCA. :j

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:48

Sorry voor het niet reageeren. Had het heel erg druk met school, Arie en toetsen leren

Ayla: Dat is schrikken zeg. Gelukkig kreeg je snel de juiste hulp

Patricia: Lekker wandelen.

Patty: Wou ik ben jaloers. Wat mooi

Lillian_ wat vervelend een hoefzweer

Mirrej: De pony mag wel meer naar achter.

Ik las ook nog dat iemand naar de kliniek was gegaan. Wat balen dat je nog moet wachten voordat ze nieuwe testen gaan doen.

Het gaat niet zo goed met Arie. Hij was aan 1 kant blind. En heeft nu aan ze goede oog waarschijnlijk staar of is daar ook blind aan. Hij schrok echt overal van vandaag. En op de poetsplaats bleef die niet staan. Toen maar even naar ze eigenaar gegaan. En me vermoedes kloppen dus waarschijnlijk. Ik ging nog proberen werken aan de hand te doen. Maar hij schrok overal van. En wou dan niet verder lopen. Hij is ook 2x tegen de bak omheiding gelopen en tegen de stal deur. Arme pony. Nu staat die even een nachtje op stal en morgen verder kijken. Dus ik ga morgen ochten nog even snel langs stal voor ik naar de dokter moet. Daarna naar school en dan weer naar stal. Heb morgen een toets Engels maar kan me nu echt niet concentreren om te leren. Zit met me gedachtes heel ergens anders

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:56

NathalietjeB schreef:
claudia heeft je paardje geen last van pollen ofzo dat ze hoest?

Ik heb inderdaad ook al gedacht aan een pollenallergie. Alleen is dit het eerste jaar dat ze hoest

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 00:25

Balen claudia, hopelijk kom je erachter wat er aan de hand is.

Ik ben druk bezig met een vakantie uitzoeken, wou heel graag naar Rhodos of Zakynthos maar een beetje een betaalbaar hotel vinden is erg lastig, mijn moeder en ik zijn beide niet in het bezit van een rijbewijs, dus afhankelijk van taxi en bus. Ik wil dus een hotel op een centrale plek, dat is echt een opgave.

Nu zag ik dat je voor niet zoveel geld naar Macedonië kan, heb eens ervaringen en verhalen gelezen, allemaal positief! Dus ik ga daar maar eens naar kijken :p
Voor volgend jaar in ieder geval sparen voor Kroatië ben daar één x geweest 3 weken, helemaal verlieft op dat land :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 07:10

Heerlijk Lillian, voorpret met vakanties uitzoeken/boeken vind ik altijd zo leuk! :D

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:02

Leuk vakantie uitzoeken. Ik ben 6 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest. Steeds kwam hetot financiel niet uit met veearts kosten ect. Dit jaar ga ik met Pinksteren paar dagen veluwe met de pony's. Lekker van het bos genieten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 10:14

Lilian; zakynthos ken ik niet maar rhodos vond ik erg leuk. Maar eigenlijk zijn alle griekse eilandjes leuk! :-)
Je kan inderdaad heel goedkoop naar Macedonië. Schijnt ook leuk te zijn.

En ik kan beamen dat Kroatië ook prachtig is!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:51

Sorry! Ben effe paar dagen niet geweest, veel drukte gehad hihi. Aantal shoots gehad, onder andere met de pippin uit dit topic, samen met zijn vriendinnetje Snoopy <3

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:55

Pip de ijsbeer haha

@Ayla dat is wel even schrikken zeg. Hoop het ook niet mee te maken. Wel goed dat het zo is afgelopen
Zag ook mooie onderleggers langs komen die zijn super mooi!

En een pony onder een deken die mooi staat

Mega meeleespost heb ik even geen fut voor sorry dames. Probeervanaf hier meer te lezen en te reagere

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:02

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ff 4 foto's van Pippin :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:40

Poeh, Ayla dat is wel schrikken. Goed dat je zo snel hulp had. Hopelijk heeft Boef er mentaal niet al te veel aan overgehouden.

Wat is Pippin schattig met zijn vachtje nog <3

Verder heb ik de afgelopen twee pagina's wel gelezen, maar ik ben vanaf maandag toch echt behoorlijk inactief. Ik ga namelijk voor mijn studie naar Texel en kom dan in het weekend wel thuis, maar verder doe ik dus vrij weinig met mijn pony's dan :P
Ze redden zich ook wel met de zorg van mijn moeder en elkaar. Soms rennen ze als idioten door de paddock heen inclusief steigerpartijen waar je u tegen zegt :')

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:41

Fennadev; wat studeer je?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:42

Mijn kleine teddybeer die helemaal stapel verliefd is op zijn vriendinnetje:
Afbeelding

Wat gaaf dat je naar Texel gaat voor je studie. Hoe lang ga je daar heen?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 14:45

Wat gaaf Fenna! Wat voor studie doe je?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:06

Ik zie allemaal knappe pony's voorbij komen!

Vanmorgen weer 11.5 km gereden met Jimmy. Hij vond het wel wat spannend, normaal heb ik altijd een hond mee die voorop loopt en dan durft hij overal wel langs. Nu had ik de honden thuis gelaten en dat was wel ineens heel anders volgens hem :')

Ik ben de bossen hier aan het ontdekken en was verdwaald, dus onbedoeld kwam ik op een ruiterpad met flink los zand tegen waar hij een stuk overheen moest voor ik af kon slaan. Dus hij was de pijp wel leeg na de rit.

Ik heb nu nog even op de oude afstelling gereden, maandag heb ik hulp en kan ik gaan puzzelen. Binnenkort ook eens kijken voor een lesgeefster.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:28

Leuk Fenna, texel is een mooi eiland waar je ook veel kunt zien. Wij gaan er regelmatig heen om een dagje te chillen of met de motor. Is vanaf ons natuurlijk ook niet zo ver en ik heb altijd direct een vakantie gevoel. Komt vast door de boot :D

Mooi rondje met Jimmy! Loop je ergens tegenaan in je training of wil je gaan starten?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:50

Susanne schreef:
Leuk Fenna, texel is een mooi eiland waar je ook veel kunt zien. Wij gaan er regelmatig heen om een dagje te chillen of met de motor. Is vanaf ons natuurlijk ook niet zo ver en ik heb altijd direct een vakantie gevoel. Komt vast door de boot :D

Mooi rondje met Jimmy! Loop je ergens tegenaan in je training of wil je gaan starten?

Nee hoor hier geen wedstrijdambities :D Maar ik vind het wel fijn om les te krijgen. Ik rijd verder voornamelijk buiten, maar ik wil hem ook in de bak wel lekker aan het lopen krijgen.
Ik ben met zowell de honden als paarden wel van mening dat les gewoon heel belangrijk is.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:11

Lillian ik ben al 6 jaar achter elkaar naar Kroatië geweest, t land is er beeldschoon <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:42

Doe je goed hoor, les is altijd leerzaam! Ook zonder wedstrijd ambities is les belangrijk :j

Kroatië lijkt me inderdaad ontzettend mooi. Helaas nog nooit geweest.

Hoe gaat het met Milkyway? Jullie willen ook starten toch binnenkort?

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:13

Word ik nou expres gegenereerd?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:35

Youri123 schreef:
Word ik nou expres gegenereerd?

Nee Youri je word niet expres genegeerd. Het is helemaal niet erg als je het druk hebt dus excuseren daarvoor vind ik altijd een beetje overbodig.

Er komen onderwerpen voorbij waar velen hier diep op in kunnen gaan, maar dit na een aantal posts of pagina over op kunnen houden. Toen jij hier een paar pagina's verder op reageerde was er dus niks meer over te melden. Ik zeg niet dat dit erg is, maar het hoofdstuk is nou eenmaal afgesloten. :)

Maar ik wou heel graag nog even reageren op je post over Arie. Wat erg dat hij blind is/word! Is er al meer bekend over zijn staar? En hoe oud is hij eigenlijk?
Ik weet trouwens niet of het verstandig is om echt aan het werk te gaan met hem dan, ook niet aan de hand. Ik denk dat dit hem onzeker gaat maken omdat hij het niet snapt. Misschien is het wennen aan zijn blindheid en lekker vertroetelen al wel genoeg. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt en gewend raakt. Of dat het minder erg is dan het lijkt! :(:)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 19:39

Nee, Youri, ik had je post echt oprecht niet gezien. Wat erg van Arie zijn oog, ik hoop voor hem dat ie er snel aan went. Wat je zelf al kunt doen, is hem altijd via zijn goede kant benaderen zodat hij je altijd ziet naderen en dan niet van je kan schrikken.

Ik studeer Biologie en dan de ecologische kant. Dit is voor het vak mariene biologie onderzoek, dus ik mag in het lab van het NIOZ aan het werk met zee-sla.