Romy, welke wagen heb je nu dan om te starten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Heb je geen spijt dat je je HCA weg hebt gedaan nu Romy? Wel ontzettend balen van Benthe.. jullie gingen zo lekkerHeb je in Nijkerk nog meegereden? Zag je op de startlijst staan.
Bucksinlover: is het jouw eigen veulentje? Hoezo gaat hij naar de markt als niemand 'm snel overneemt?
Bucksinlover schreef:Ayla schreef:Heb je geen spijt dat je je HCA weg hebt gedaan nu Romy? Wel ontzettend balen van Benthe.. jullie gingen zo lekkerHeb je in Nijkerk nog meegereden? Zag je op de startlijst staan.
Bucksinlover: is het jouw eigen veulentje? Hoezo gaat hij naar de markt als niemand 'm snel overneemt?
Ayla, hier is geen plaats meer binnenkort omdat de staleigenaar gaat verhuizen. De ponies gaan naar een plaats waar niet alles naartoe kan en dus is er besloten om hengsten weg te doen.
Het moet volgende week allemaal rond zijn dus heb ik een week de tijd om een plekje te zoeken voor het veulen.
En ja, het is mijn eigen veulen.
Ayla schreef:Goed! Dressuur mwah, is echt niet mijn ding.. ik rijd zo slecht figurenTerwijl het thuis goed gaat.. maar alsnog 184 en 185 gereden dus als het goed is 2 wp erbij. Vaardgheid ging top, 2x foutloos en binnen de tijd dus 2x barrage waarvan 1 balletje. Wat betekend 1x eerste en 1x tweede. Ik ben heel tevreden en trots
Ayla schreef:Goed! Dressuur mwah, is echt niet mijn ding.. ik rijd zo slecht figurenTerwijl het thuis goed gaat.. maar alsnog 184 en 185 gereden dus als het goed is 2 wp erbij. Vaardgheid ging top, 2x foutloos en binnen de tijd dus 2x barrage waarvan 1 balletje. Wat betekend 1x eerste en 1x tweede. Ik ben heel tevreden en trots