Buckje schreef:Two-Spot:Ik wil die wel graag hebben Is de kwaliteit goed genoeg om groot af te laten drukken?
Buckje schreef:Dit was de bedoeling toch ? Oeps had ik nou zoveel red-bull gedronken dat het besmettelijk was? Enne nog ff goed nieuws! Ongelovelijk! Na 1 dag al!!!! Welterusten!
stille meelezer meldt zich even iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten op de keuring,...Linda,dat ziet er al goed uit na 1 dag,nog gefeliciteerd Enne Desert is net mama geworden van zwart-bont(tovero?) hengstje
Geweldige foto's allemaal! Linda ook geweldig dat het zo goed gaat met het veulentje!! Sandra gefeliciteerd met de geboorte van Deserts kleine man!!
ik was er gisteren ook bij om te kijken. het was echt leuk!mag je hier gewoon foto's neer zetten al weet je niet van wie ze zijn en of zo wel van bokkers zijn?ik heb namelijk heel veel foto's gemaakt.
Ja hoor, dat mag Marieke Versluis heeft ook haar foto's online staan, kan star alleen niet vinden.Www.mariekeversluis.nl
@Linda: tjemig dat is echt al snel, fijn dat het zo goed gaat!Leuk al die foto's, ja hoor, zet maar neer (als ik er maar niet raar opsta...haha)!
ik heb veel te veel foto's samen met mijn broertje gemaakt, dus daarom hier gewoon een linkje van het albumpje:http://www.mijnalbum.nl/Album=T4UBCZ4Dals je een van de foto's op groot formaat wil, pb me dan even je mailadres en het nummer van de foto! (wel voor dinsdag, anders wordt het pas over twee weken)
Mijn vriendin heeft met mijn fototoestel 130 foto's oid gemaakt dus die komen ook wel online te staan!