Slaap lekker! Ga ook slapen, ben nog steeds niet fit. Wel de hele week (met moeite) gewerkt en vaak daarna maar gelijk naar bed. Drama. Blij dat het weekend is.
ik ga na de uitslag slapen! Morgen volle dag dus word echt stampen.. hoop dat ik het volhoud vast wel met zoon energiek meisje naast me die zo dol is als ik vroeger haha
ik moet over uurtjes op mijn misschien toekomstige school zijn sooo net al gedouched hihi, daarna met spoed naar lucky want die moet klaarstaan voor Jett!
jaaa ik ga zo ook weg school kijken en maar hopende dat ik écht optijd kom voor jet, tis zo koud buiten sorry ik switch van het ene onderwerp naar de andere, goed inpakkenvoor mij heb 4 weken binnen gezeten hihi
ik ben ook niet vegatarisch En ik kijk alleen audities. haha
Blacky
Geplaatst: 22-01-11 11:28
Heeeeeeee
gefeliciteerd leeeeeeineee !
vandaag gaan mijn vriendin en ik met de paarden paarden voetbal doen. dus aan de hand het ponybeest en dan naar de bal rennen. dat wordt nog wat, want blacky is echt doodsbang voor zo'n jolly-bal. en mijn vriendin gaat nog springen op blacky ik ga denk ik wel foto's maken en anders een filmpje.
ik weet wat er in vlees enzo zit. maar afentoe een stukje vlees is wel gezond voor je. vind het ook niet echt lekker om te weten maar daar moet je dan ook niet aan gaan denken als je dat eet