Ik kreeg vandaag trouwens te horen dat ik voor een praktijkopdracht naar een paardenbedrijf mag! Morgen hoor ik details, zoals wat voor soort bedrijf enzo.
Nassie, wat een prachtige foto's! Ben heel benieuwd naar je topic.
R.X. wat jammer dat het wandelen niet goed ging! Misschien is het een idee om haar eerst haar energie te laten kwijtraken en dan te gaan wandelen als uitstappen? Of kan dat niet? Is in ieder geval vervelend als je blij bent dat het goed gaat en het daarna weer fout gaat, een hele teleurstelling natuurlijk.
Nassie schreef:
Sunny waren de pony's ook blij jou te zien?
Toen ik ze voor het eerst weer zag was Sunny een beetje afwachtend. Ze is vrij éénkennig en net voor ik thuis kwam had mijn vriendengroep ze helemaal gepoetst als verassing, dus daar was ze nog een beetje gespannen van. Aimy niet, die is dol op aandacht en vindt alles gezellig. Ze was dus ook erg blij met de knuffels die ze van mij kreeg. De volgende ochtend in de wei begonnen ze beide te hinniken en kwam Sunny gezellig bij me staan voor een knuffel.
Zondagavond ben ik even met Sunny gaan wandelen en ze had me toch een energie. Net alsof je met een tijdbommetje wandelt. Normaal ben ik in de zomer erg veel met haar op pad, we rijden veel lange afstanden en de Paarden4Daagse natuurlijk. Na 5 maand stil staan was alles wel héél erg spannend. Als mijn pols weer in orde is mag ze weer mee voor de wagen, ben heel benieuwd hoe dat gaat...
R.X.
Geplaatst: 07-09-10 10:36
[quote R.X. wat jammer dat het wandelen niet goed ging! Misschien is het een idee om haar eerst haar energie te laten kwijtraken en dan te gaan wandelen als uitstappen? Of kan dat niet? Is in ieder geval vervelend als je blij bent dat het goed gaat en het daarna weer fout gaat, een hele teleurstelling natuurlijk. [/quote]
Nou dat gaat heel lastig aangezien de rijbak niet te gebruiken is, is enorm slecht. Daar struikelen de paarden alleen maar. En in de weide moet ik er te veel achteraan en dan ben ik ban dat we weer verder bij af zijn, aangezien het laatste tijd ook heel lastig was der een halster om doen. Nu is dat nog niet goed maar wel beterder.
sunny_90
Geplaatst: 07-09-10 10:50
R.X. Hmm, dat is inderdaad vervelend ja. Hopelijk kun je een manier vinden waardoor het toch elke keer een (klein) stapje vooruit blijft gaan.
goeiemiddag! de zon is helemaal weg! ik moest vanochtend rond half 9 naar school fietsen, nou jeetje, ik was helemaal zeiknat! en aangezien wij nog geen kluisje op school hebben (krijgen we nog, vraag me niet waarom maar het duurt altijd even) moest ik de hele dag met m'n natte bodywarmer sjouwen.
ik heb vandaag niks met mn pony's gedaan, veel te slecht weer ervoor met dit weer kan ik simpelweg bijna niets doen in de weide vanavond heb ik wel weer les op de manege, even een paardje trainen, haha
Leuk sunny, dat de pony's ook zo blij waren jou weer te zien! Dat zijn echt van die mooie momenten die je goed moet onthouden..
Ayla, ik was vanochtend ook echt doorweekt. Had wel mijn regenpak aan, maar was nog maar 2 minuten onderweg of mijn broek begon al door te lekken. Eenmaal op de uni was mijn broek echt van top tot teen uit te wringen.. Brr! En ik sop nog steeds in mijn schoenen. Niet erg gezond, maar moet zo nog ff weg en anders wil ik ze niet meer aan