Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arm ding. Of vindt ze het niet erg?

)
Nog even los van het feit dat ik geen trailer heb en mijn auto er geen kan/mag trekken. Dus dan moet ik het busje huren van stal en dat kost 25 euro voor een dagdeel. Da's 1x in de twee weken leuk, maar wekelijks wordt een beetje duur.

Kan me ook voorstellen dat het lastig is de wond netjes te houden met deze temperaturen..
hij liep een keer naar achteren en was wat aan het draaikonten, maar heb dat gewoon even laten gebeuren zodat hij kon voelen waar het rekje en de lamoenstokken zitten. Na een paar seconden had hij dat door en stond hij braaf stil met inspannen. Stappen ging ook super. Hij vond het wel even lastig dus was echt van links naar rechts aan het trekken, maar toen hij het eenmaal doorhad ging dat ook goed. Hij is echt heel braaf.

ziet er altijd zo grappig uit
Ik had echt last van een melt down vannacht
Pfff het werd nauwelijks koeler en wij slapen op ‘zolder’ dus het was 600 graden daar.
Heb gelukkig wel goed geslapen en rond 2 uur vannacht kwam er een flinke zee wind opzetten dus alles lekker open gezet. Had het zelfs eventjes koud!