Patty, je schrijft dat Chip de laatste tijd lastiger doet met het trailerladen. Zou dit aan de rijstijl kunnen liggen? Ik heb namelijk wel vaker gezien dat paarden van de ene op de andere dag weigerden de trailer in te gaan en dan lag het vaak aan de rijstijl van de chauffeur.
Zo niet, dan zou ik het niet laden gewoon zo aanpakken als bij ieder ander 'groot' paard. Niet gaan tillen of duwen, dan leg je het af.
Ik reed vandaag achter een trailer die een verbindingsboog op de snelweg zo hard nam dat de trailer bijna uitbrak. Dat was niet grappig om te zien. Net daarvoor had ik het paard geladen zien worden en ik snap heel goed waarom de meneer zoveel moeite moest doen om zijn beest op de trailer te krijgen

Claudia, fijn dat het met Misty nog goed gaat. Nog steeds blij dat ze weer bij je is? Ze toont een stuk 'opener' dan een foto die je destijds had geplaatst doen ze nog niet van jou was.
Op de shettendag doen wij mee aan alle onderdelen die aan de hand kunnen. Wellicht had ik één aangespannen onderdeel mee kunnen pakken, maar ik durf het nog niet aan qua gezondheid van de pony. Dus wij gaan meedoen met het lange lijnen/teugelen, de Agility en het rechtrichten. Ik vind het erg leuk er nu allerlei kleine clinics zijn. De eerste keer wilde mijn pony de hal niet meer in, na het voetballen