Heb nog iets leuks te vertellen...... Rola en ik hebben gisteren sinds tijden weer een stukje op de weg gelopen, zo aan het halster. Ik kreeg echt het gevoel van nu is het moment. En braaf dat ze was! Ze struikelde helaas wel ongeveer 3 keer. Ik zal der nog steeds goed in de gaten houden. Ben zo blij ermee. Het gaat weer steeds beter met der. Hopelijk blijft het steeds beter gaan.
R.X.
Geplaatst: 06-09-10 13:54
Laatst fijn een klein stukje gewandeld met Rola. Ging heel goed. Vandaag dacht ik laat ik eens een stukje verder proberen. Nou dan moeten we langs andere paarden op, maar ik dacht dat dat nu wel kon. Nou niet dus. Hals erop en showen maar. Ggrrr, zo word het dus nooit wat. Dit was wel een teleurstelling, want ik dacht nu echt dat het kon, bah.
Nee ik kan geen mooie foto's maken. Ik heb alleen een mooie pony in de aanbieding Fleur_de_Lis heeft de foto's gemaakt. Ook die foto's van mij met die Andalusiër hengst;
En van mijn ex-bijrijdertje;
En van mijn WinterWonderPony
Heb Fleur al drie keer laten komen voor mijn pony en ben zeer tevreden over haar! Ze maakt leuke foto's en ze is nog hardstikke gezellig ook http://fleurdelisfotos.webs.com
Ayla, hier vandaag ook weer voor het eerst. Eerste keer uni dan. Was 's ochtends lekker vrij, kon dus lekker rustig treinen. Dacht dat ik om 15.15 uur klaar was, bleek het ineens 17.15 te zijn..
RX, balen dat het weer zo tegenvalt!
Nassie, wat een super leuke foto's! Er wordt met smart op je topic gewacht Enne, te dikke manen voor een hengstenvlecht, komt dát me even bekend voor!
Sunny, en, wat waren de reacties van je pony's?
Flaver, stukje huid weg? Arme pony...
R.X.
Geplaatst: 06-09-10 20:24
Gave foto's weer van Tink Nassy.
Helaas ging het vandaag weer niet goed met wandelen met Rola. Het ging best goed totdat we andere paarden met veulens tegenkwamen. En toen konden we weer terug. Want ze is wel heel wat sterker dan ik. Nek erop en showen maar. Daar ging mijn blijdschap over hoe goed het ging.