Lillian__ schreef:Wat balen van jimspims zeg... gelukkig geen HB
Ilana welkom, wat een mooie portretje is je ponypast leuk naast sjors of gigant
Wat betreft Floor, ik heb eens zitten nadenken en het zal ook wel wat stoutigheid zijn maar ik denk ook dat het een gebrek aan kracht is, hij is natuurlijk helemaal los gemaakt en er waren best wat dingetjes die vast zaten. Nu merkt hij dat hij andere spieren moet gebruiken die hij eigenlijk niet heeft en klettert hij met zijn hele gewicht op de voorhand. Daar gaan we eens mee aan de slag aan de hand en voor de sulky. ik heb mijzelf trouwens ingeschreven voor de dressuur clinic en de lange lijnen clinic. mijn verzorgster gaat mee doen aan de vaardigheid en het ringsteken (wel allemaal komen kijken, kunnen we lachten)
Ik twijfelde of ik ook mee zou doen aan de lange lijnen clinic maar denk dat 45 minuten dressuur genoeg zal zijn. Ze heeft 1,5 maand niet voor de wagen gestaan en daarvoor een halve maand ook bar weinig. Nu sinds 3 weken aan het opbouwen dus leek me wat teveel.
Maar ik kom sowieso kijken naar de rest! Neem mijn camera ook mee. En als het te lang duurt brengen we haar even terug naar stal, staan namelijk in Doorwerth dus dat is zo gebeurd. Ben namelijk wel heel benieuwd naar alle andere onderdelen!