Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mira283 schreef:Zit door een topic serieus te twijfelen of ik mijn men droom met Pip wel moet doorzetten... Want een mini met een volwassene erachter ziet er niet uit... Pff heerlijk weer als je denkt goed bezig te zijn
LS zijn ze zo duur geworden? Waren veel goedkoper eerder geloof ik. Mijne wqs tweedehands en vijfentwintig euro schijntje dus
Ymor schreef:Jeetje Mira wat zal jij het soms lastig hebben in het leven. Als je zulke dingen laat bepalen door anderen. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Bente en Chayton zijn beide 93 en mijn nieuwe zit ook rond die maat. Ik heb nooit ergens last van gehad. Ook niet toen we tweespan gingen rijden. Nog nooit de illusie gehad dat het te zwaar voor ze was. Ja als je door heel mul zand gaat rijden. Ik ben in alle jaren met Bente 1 keer van de wagen gegaan omdat ik dacht dit kan niet zo. En dat was op de Veluwe. Heel lang pad en heel mul. Normaal laat ik ze gewoon keihard galopperen door de mulle paden dan ben je er zo uit.
Ymor schreef:Ja dank je wel! Het is natuurlijk heel dubbel. Bente zal binnenkort ingeslapen worden dus kon ik er iets bij nemen. Wel grappig want de kinderen hier op de manege zijn stikjaloers. Die zeiden al: ik heb geen 1 pony en jij hebt er 3 helemaal voor jezelf.
Wat ga jij eigenlijk doen als Mickey ingeslapen zal woeden? Ga je ook voor een nieuwe?
[ [url=m/qtLdSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ymor schreef:Ja dank je wel! Het is natuurlijk heel dubbel. Bente zal binnenkort ingeslapen worden dus kon ik er iets bij nemen. Wel grappig want de kinderen hier op de manege zijn stikjaloers. Die zeiden al: ik heb geen 1 pony en jij hebt er 3 helemaal voor jezelf.
Wat ga jij eigenlijk doen als Mickey ingeslapen zal woeden? Ga je ook voor een nieuwe?
lobkew schreef:Ymor schreef:Ja dank je wel! Het is natuurlijk heel dubbel. Bente zal binnenkort ingeslapen worden dus kon ik er iets bij nemen. Wel grappig want de kinderen hier op de manege zijn stikjaloers. Die zeiden al: ik heb geen 1 pony en jij hebt er 3 helemaal voor jezelf.
Jaa leuk Romy! We willen wel meer foto's hoor! Loopt je nieuwe aanwinst al voor de wagen? Ik snap dat het heel dubbel voelt, sterkte.
Wat betrteft de kleine pony discussie. Kjáni is nu 95cm en heeft dus een heel fijn maatje voor de wagen. Maar toen ik hem kocht was hij echt een stuk kleiner, hij is enorm gegroeit afgelopen jaar. Maar ik ben er van overtuigd dat elke pony eigenlijk wel voor de wagen kan, als ze echt heel klein zijn (kleiner dan 85 oid) en niet veel power hebben dan gewoon lekker op het asfalt/recreatief. En dat is ook gewoon prima toch. Kjáni gaat heel lekker op het moment, binnenkort maar een keer starten.
Wij gaan vanmiddag even langs Andries om te kijken naar een HCA. Wie weet... ik heb altijd gezegt ik wil NOOIT een Hca...