zou iedereen op mij willen stemmen als je lid bent????
alvast thnx!!
R.X.
Geplaatst: 04-09-10 19:07
Hoi ik heb nog niet alles bijgelezen.
Maar wil even wat delen. Ik heb laatst sinds zéér lange tijd weer op een pony gezeten. Ja, gezeten want echt rijden kon je het niet noemen. Ik had nog veel pijn en draven ging echt niet. Hopelijk word het beter. Vandaag meegeweest met mennen met een kennis van me.
JudithO
Geplaatst: 04-09-10 20:04
Goedenavond!
RX, wat heb je dan eigenlijk?
Vandaag weer met Jolly bezig geweest, en ik ga steeds meer van hem houden! Wie van jullie heeft hem voor ons beleerd?? Zo makkelijk als hij alles oppakt...!! Vandaag voor het eerst de strengen eraan gedaan, mijn zusje kreeg de eervolle taak om eraan te gaan hangen Hoe hard ze ook hing, hij bleef trekken! Terwijl hij normaal bij druk op de borst direct al stilstaat. Toppertje van ons! Die prof. hulp laten we nu wel achterwege, het gaat gewoon meer dan perfect! Morgen mag hij voor het eerst een bandje slepen.
Jaa Tinkerbell word een prinsesje vandaag Een stalgenoot zei ooit over Tinkerbell; "Ze is vaak een heel lief klein prinsesje, maar soms een klein heksje!".
Nassie, dat heb ik ook soms heeft ze dan eens een streekje, dan ben ik eens boos op haar, maar na 5minuten kom ik al terug en geef ik ze een dikke knuffel
Zeker na vandaag ben ik weer helemaal verliefd op Tinkerbell. Er zit een klein meisje op Tink en een andere shet Ricky stijgerd tegen Tink op. Het enige wat ze doet is heel nors kijken.. Als ze samen los hadden gestaan zonder kind had ze hem echt afgemaakt!
goeieavond! ik ben er ook al eventjes niet geweest, maar was dit weekend weg, ben er nu weer! ik zag leuke foto's voorbijkomen, incl de opgeruimde kast van Natas, hahaha mooihoor!