[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:39

Daar sluit ik me bij aan Nathalie. Je hopt van het een naar het ander. Even rustig gaan bedenken wat je wil. Scheelt ook in je portemonnee

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:16

LS: balen van je punten op het DK, ik had zelf ook erg lage punten, vond de jury erg streng. Mijn proeven gingen ook niet geweldig, maar ik had er wel een redelijk gevoel over. Achteraf had ik mijn kinketting een ringetje te strak zitten, dom.. We hebben normaal al veel impulsverlies, maar nu durfde hij ook nog eens niet te lopen. Ik had in eerste instantie geen ticket hoor :D ik stond derde en er mochten er twee door. Twee dagen later ben ik gebeld dat ik alsnog naar de hippiade mag voor de vdh klasse M, een gelukje dus. Mooie foto's van het DK. Gefeliciteerd met je punten in Garderen, heel netjes.

Miranda: Jimmy ziet er goed uit :) Nog gefeliciteerd met je 'nieuwe' aanwinst.

Mira: beterschap voor Verdi. Fijn dat het langelijnen etc zo goed gaat met Pip :)

Ellen: interessant, een lesje rechtrichten :D Knappe Arthur dat hij zo hoog heeft gesprongen en dat hij zo braaf voor de sulky loopt!

GarBel: schattige pony'tje, leuke foto's.

Mandy: superleuke foto's van jou en een zwemmende Max :D Fijn dat de schimmel uit Max zijn hoef is!

Patty: leuke aankopen :) Hoe gaat het nu met Switch? Hopelijk kun je hem volgende week (deze week?) weer voor de sulky zetten.

Anna: fijn dat Zoë behandeld is door de osteopaat :) Succes met verhuizen! Last van mijn rug krijg ik alleen na meer dan 2 uur mennen, maar dat heb ik ook op elke andere wagen/stoel. Ik kreeg wel snel last toen ik nog een panzitting had op mijn HCA, daarom heb ik die ingeruild tegen een stoeltje.

Emelyne: balen van Mil zijn tanden.. Wat komt er ook al een haar komt van jouw pony's, ik denk dat er bij Sjors net zo veel of meer af komt.. hij is gigantisch veel haar aan het aanmaken door het wisselende (slechte) weer. Schattige foto :)

Lobke: ik was nog op vakantie toen jullie anderen vroegen om te komen rijden, maar zo te zien hebben jullie het leuk gehad :D Knappe Kjani ook! Wat goed dat hij dagkampioen ruin is geworden op de NMPRS zomershow en dat je tweede bent geworden met Udo bij de vdh. Ik vind het zelf ook altijd erg prettig om ergens naar toe te werken, een wedstrijd oid.

Donna: fijn dat je het leuk gehad hebt in Amerika :) Je kunt nu al prima scheren, dan zit je alleen wel nu al aan de dekens gekluisterd ivm de kou en regen in nl.

Koning Willem <3 Knap peerd!

Nathalie: balen dat het showtuig niet past. Maar je wou toch draverijen gaan rijden? Ik ga niet naar de menrit in Markelo. Fijn dat je trailer is verkocht. Ik heb een Ideal Eurotech tuig voor Sjors, ben er erg tevreden over. Enige wat ik jammer vind is dat de kussens van het schofttuig best hard zijn. Verder ga ik mee met Susanne en Romy.

Charlotte: leuke foto's! Mooie rode schoftonderlegger :))

Ik ben gisteravond terug gekomen van een heerlijke week in Zuid-Frankrijk. Mooi weer gehad en goed tot rust gekomen. Sjors heeft lekker vakantie gehad en met Boef is lekker gewandeld door zijn eigenaresse. Ik heb weer zin om met ze aan de slag te gaan :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:27

Oh en mijn concourswagen is (zo goed als) af en rijdt heerlijk :D Alleen het lamoen moet nog afgemaakt worden en worden gespoten.

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:33

Hij is gaaf geworden!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:45

Hele mooie wagen Ayla! Ben benieuwd naar rijfoto's ermee!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:23

Zo die is gaaf!!! Snel foto's met Sjors ervoor!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:25

Dankjullie :D

Hier nog een voor-foto:
Afbeelding

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:36

Wauw gaaf Ayla!

Nathalie: ik rijd met een antomisch borsttuig. Bij Udo ligt hij heel prettig maar als hij ook maar iets smaller was geweest was dat niet het geval geweest.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:33

Bedankt voor alle tips omtrent het kiezen van een sulky, dat ga ik meenemen in mijn definitieve besluit. :)

Nathalie als ik jou was zou ik ook even rustig nadenken wat je wilt. Ik heb ook halsoverkop mijn vierwieler gekocht en heb daar zoveel spijt van, daar had ik echt langer over na moeten denken want het was een behoorlijke uitgave. Nu neem ik dan ook rustig de tijd om uit te zoeken welke sulky ervoor in de plaats komt, misschien voor jou ook een idee om gewoon even wat dingen af te wegen en een paar nachtjes erover te slapen. Lijkt me alleen maar voordeliger voor je portemonnee - zeg ik uit ervaring.

Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad Ayla. Nu weer lekker aan de slag met de pony's. :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:34

Mooie wagen Ayla!

Heb even een gigantische k*t dag mijn scootwr is gestolen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:44

Dat is wel heel klote zeg! Waar vandaan?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:52

Ik ga met de rest mee Nathalie. Eerst Hca, vierwieler dan weer sulky met bankje. En veel andere tuigen. Wat was er mis met je andere tuig? Die was toch prima? Ik zou eerst is rond kijken en dan pas wat kopen. Scheelt indd behoorlijk in de portomonee.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:31

Wat is die gaaf geworden Ayla! Heel mooi.
Heb je er al mee gereden?

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:34

Knappe Willem!

Nathalie, jammer dat het tuigje niet past. Eurotech ben ik heel tevreden over, vind het alleen een beetje stug bij bepaalde delen.
Ik rij trouwens ook niet mee in Markelo.. Zo na de Hippiade is niet heel handig voor ons. Iedereen die wel gaat; veel plezier!!

LS, fijn dat de rit goed ging! Gave foto's ook!

Super leuk Charlotte en Lobke! En knappe Kjani! De Veluwe wil ik ook ooit nog eens naartoe, lijkt me heel gaaf!

Ayla, de concourswagen is echt super gaaf geworden! Had al een filmpje zien langskomen van Sjors ervoor maar ben ook heel benieuwd naar een foto!

Mira, wat vervelend!

Ben er nog niet helemaal over uit of ik Joep ga scheren, maar ik denk er nog even rustig over na, de scheermessen zijn immers toch nog bij de 'slijper'.
Pffoee wat een weer gisteren. Wel even een flinke omschakeling van alleen maar zon en boven de 30-40 graden in Amerika naar dit...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:39

Sorry, helemaal vergeten op je wagen te reageren, Ayla. Wat is hij gaaf geworden!! <3

Wat ontzettend k*t, Mira. :(:)

Het is echt vreselijk weer op dit moment... Gewoon echt geen zomer. Zoë is al aan het verharen, het is gewoon herfst voor m'n gevoel.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:56

Mooi geworden ayla!
Ik rijd ook mee in markelo!
Kun je niet met amadeus mee lot? Ben echt heel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet namelijk :D

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:02

Jawel kan wel maar die loopt een heel ander tempo... Haha

Mira wat klote waar? Zijn er camerabeelden?

Ayla fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! O ik dacht dat je meteen al door was haha!
Ik ben heel benieuwd van Sjors voor je concourswagen, het zoet er igg prachtig uit!!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:33

Hier in Leek maar goed kan er niets aan veranderen. Snap er geen kloot van ding was oud en lelijk

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:35

Sorry helemaal overheen gelezen Mira! Wat balen zeg. Heb je hem verzekerd tegen diefstal?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:52

Ohja tuurlijk lieselot 8)7
Wat rot van je scooter zeg!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:19

Hier een eurotech tuig en heel tevreden mee :j . Zou ook goed nadenken en eventueel gewoon de pas service laten komen, als het niet past heb je geen grote uitgave gedaan.

@Mira, balen zeg :(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 19:47

mira wat ontzettend poedersuiker van je scooter, hier staat ook alles zo een beetje zwaar achter slot en grendel alles wat hier ook maar los staat of los in een tuin word gestolen...
en over t algemeen door buitenlandse gasten, helaas doet politie niks met meldingen hier omdat t niet op heterdaad betrapt is |o

hier komt pas service volgende week om tuig voor milk aan te meten :o

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:08

Ik ben benieuwd Nathalie, laat je wel foto's zien? :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:05

Wat ontzettend rot zeg!!

Filmpje van Ayla en Sjors? Waar?? Ik wil het ook zien.

Ben benieuwd Nathalie. Heb je ook iets aan ons advies? Of negeer je dat gewoon?

Anna heb je wel eens met een hca gereden? Anders mag je het wel een keer komen proberen bij mij. Je woont in Amersfoort toch? Ik woon zelf in Nijkerk.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:13

Wat erg zeg NathalietjeB... Denk zelf ook dat ie in een busje is gegooid en op naar Polen oid is