LS: balen van je punten op het DK, ik had zelf ook erg lage punten, vond de jury erg streng. Mijn proeven gingen ook niet geweldig, maar ik had er wel een redelijk gevoel over. Achteraf had ik mijn kinketting een ringetje te strak zitten, dom.. We hebben normaal al veel impulsverlies, maar nu durfde hij ook nog eens niet te lopen. Ik had in eerste instantie geen ticket hoor
ik stond derde en er mochten er twee door. Twee dagen later ben ik gebeld dat ik alsnog naar de hippiade mag voor de vdh klasse M, een gelukje dus. Mooie foto's van het DK. Gefeliciteerd met je punten in Garderen, heel netjes.
Miranda: Jimmy ziet er goed uit
Nog gefeliciteerd met je 'nieuwe' aanwinst.
Mira: beterschap voor Verdi. Fijn dat het langelijnen etc zo goed gaat met Pip 
Ellen: interessant, een lesje rechtrichten
Knappe Arthur dat hij zo hoog heeft gesprongen en dat hij zo braaf voor de sulky loopt!
GarBel: schattige pony'tje, leuke foto's.
Mandy: superleuke foto's van jou en een zwemmende Max
Fijn dat de schimmel uit Max zijn hoef is!
Patty: leuke aankopen
Hoe gaat het nu met Switch? Hopelijk kun je hem volgende week (deze week?) weer voor de sulky zetten.
Anna: fijn dat Zoë behandeld is door de osteopaat
Succes met verhuizen! Last van mijn rug krijg ik alleen na meer dan 2 uur mennen, maar dat heb ik ook op elke andere wagen/stoel. Ik kreeg wel snel last toen ik nog een panzitting had op mijn HCA, daarom heb ik die ingeruild tegen een stoeltje.
Emelyne: balen van Mil zijn tanden.. Wat komt er ook al een haar komt van jouw pony's, ik denk dat er bij Sjors net zo veel of meer af komt.. hij is gigantisch veel haar aan het aanmaken door het wisselende (slechte) weer. Schattige foto 
Lobke: ik was nog op vakantie toen jullie anderen vroegen om te komen rijden, maar zo te zien hebben jullie het leuk gehad
Knappe Kjani ook! Wat goed dat hij dagkampioen ruin is geworden op de NMPRS zomershow en dat je tweede bent geworden met Udo bij de vdh. Ik vind het zelf ook altijd erg prettig om ergens naar toe te werken, een wedstrijd oid.
Donna: fijn dat je het leuk gehad hebt in Amerika
Je kunt nu al prima scheren, dan zit je alleen wel nu al aan de dekens gekluisterd ivm de kou en regen in nl.
Koning Willem
Knap peerd!
Nathalie: balen dat het showtuig niet past. Maar je wou toch draverijen gaan rijden? Ik ga niet naar de menrit in Markelo. Fijn dat je trailer is verkocht. Ik heb een Ideal Eurotech tuig voor Sjors, ben er erg tevreden over. Enige wat ik jammer vind is dat de kussens van het schofttuig best hard zijn. Verder ga ik mee met Susanne en Romy.
Charlotte: leuke foto's! Mooie rode schoftonderlegger 
Ik ben gisteravond terug gekomen van een heerlijke week in Zuid-Frankrijk. Mooi weer gehad en goed tot rust gekomen. Sjors heeft lekker vakantie gehad en met Boef is lekker gewandeld door zijn eigenaresse. Ik heb weer zin om met ze aan de slag te gaan