Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pretty schreef:omfg bij ons in het natuurgebied liepen konikpaarden en die werden aangehaald en gevoerd door mensen dus werden gevoerd en nu worden er een hoop afgeslacht omdat ze te aanhalig zijn en ik bedoel stop ze dan in een natuurgebied waar geen mensen mogen ..
_Lois_ schreef:Op marktplaats niet, maar ik heb daar geen account dus ik vraag het vanavond wel of ik op die van m'n ouders mag
_Lisette schreef:FlorisSam schreef:Ik zou trouwens wel wat aan het onkruid in de wei doen
Maar wat een lief koppie heeft hij.
Waarom laten jullie je papierloze(?) merries eigenlijk dekken?
Gewoon nieuwschierig
haha, we hebben het onkruid al gespoten het gaat ook al dood en ze mochten er gelukkig ook al weer bij in.
en daarnaast hebben onze ponys een passpoort en een chip!
_Lisette schreef:haha, leine nee nog niet we gaan ze misschien nog wel bij het stamboek in laten schrijven
btw van de hengst niet en de hengst komt uit staphorst!
FlorisSam schreef:Ik ging grondwerken met Angela,
ze was bloedje fanatiek,ze ging alleen maar crossen door de hele bak,en wou niet stoppen
Dus ik de prikpaaltjes gepakt,en even een roundpennetje afgezet,toen deed ze veel rustiger.
Ze kent nu wat nieuws,het commando "Kick",een hele gave bok waarbij ze echt achteruit schopt
FlorisSam schreef:Ik ging grondwerken met Angela,
ze was bloedje fanatiek,ze ging alleen maar crossen door de hele bak,en wou niet stoppen
Dus ik de prikpaaltjes gepakt,en even een roundpennetje afgezet,toen deed ze veel rustiger.
Ze kent nu wat nieuws,het commando "Kick",een hele gave bok waarbij ze echt achteruit schopt