haha, ja dat was ook echt extreem en overal lagen keutels.
ladylisa
Geplaatst: 21-01-11 11:17
hahah, heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig maar wel 2 jaar geleden dat een shetlanderveulentje door het draad ging en die moesten we uit die wei halen mams werd helemaal gek
jup maar helaas wel duur, en me ouders willen geen trailer rijden heen en weer
_Lois_
Geplaatst: 21-01-11 11:52
Halllooo Ben net terug van de kapper Magic is nog nooit ontsnapt , maar als hij klaar is en los mag loopt hij zelf naar het kleine landje toe. Alicia is wel een x ontsnapt , toen ben ik het hele erf achter haar aan gerend En toen Alicia klein was heeft ze weleens op het ijs gestaan
1 van onze pony's is ooit ontsnapt bij m'n moeder. Die raakte helemaal in de stress (Ze was ooit bang voor paarden maar nu vind ze het steeds leuker) En ze probeerde mij te roepen , alleen ik was vooraan de kruiwagen aan het legen dus ik hoorde het niet. Had ze geprobeerd een halstertouw om z'n hals heen te slaan en hem zo mee te nemen maar hij trok dr alleen maar veder mee weg. Vervolgens kom ik terug lopen , zie ik ineens m'n pony lekker staan vreten vederop Hij kijkt me aan , en ik riep en hij kwam gelukkig gelijk aanhobbelen om weer mee terug te gaan.