Gisteren avond laat nog op stal wezen kijken. Was paar weken geleden al een enorme boom voor de helft omgewaaid en nu nog een deel.. Gelukkig stond er geen paard in die wei. Ben benieuwd of er nog meer omgewaaid is
JudithO
Geplaatst: 30-08-10 10:12
Goedemorgen!
Ayla, wat voor knal?
Fabie, Balou is idd veranderd! Leuk issie geworden Hoeveel tijd zit er tussen beide foto's?
RX, dank je
Op teletekst van TV Oost lees je dat er rondom Zwolle van alles gebeurd is, veel bomen omgewaaid en bij Kamperveen een wervelwind. Niks van gemerkt! Wel veel wind, maar de dakpannen bleven gewoon liggen en heb geen enkele boom zien liggen, terwijl ik toch half Zwolle heb doorgecrosst gisteren... Zal wel aan mij liggen
juditjuhhh: een enorme onweersknal en een hele grote flits, ik stond voor het keukenraam en voor mijn gevoel was het hele keukenraam wit van de flits ik schrok me ook echt kapot!
Ja, dat snap ik! Hier maar 1 klapje onweer gehad, verder weer mega veel regen... Was net alles een beetje droog, begint het weer van voren af aan. Maar gelukkig niet meer aan 1 stuk door! Hopelijk stijgt het water in de IJssel niet al te ver...
hier regent het nu helemaal niet, het wisseld. ik hoop dat het rond 1 uur over is, want dan moet ik de hond uitlaten en ga ik naar een vriendin, zal toch wel fijn zijn als ik dat droog kandoen.
Volgens buienradar is het na een uur of 12 hier voorbij, bij jou zal het wel wat later zijn. Hopelijk is en blijft het dan echt droog, we willen graag Jolly nog even doen vandaag.
lottex
Geplaatst: 30-08-10 10:56
Flaver schreef:
Ik voel me eenzaam: de einigste Belg en de enigste Limburger
ik woon ook in België, maar voorlopig nog geen keuringen voor ons
Ik mocht vanmiddag model staan bij Fleur_de_lis @ bokt. Ging samen met een Andalusiër hengst op de foto, maar denk dat ik totaal in het niets viel naast hem