een vriendin moest het eerste uur een so bio inhalen.
dat uur hebben we normaal vrij, maar wij gingen mee naar school.
nu is ze ziek

dus nu hoef ik pas over een uur weg ! Ö
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

FlorisSam schreef:Die van mij hebben altijd hun halster om in de wei
dominantheid en anders is het verloren zaak om haar te gaan pakken in die mega wei
en gaya is gewoon super ondeugend en die rent heel snel weg 
Emuline schreef:Ik kom net terug van Jumping Amsterdam
heb de hele kraam leeggekocht hahahaah.
Gezocht: Zweetdeken / transportdekentje,
onderlengte maat: 110.
voor weinig! liefst blauw.
heeft iemand die? pb of vertel het mij

Mandyy schreef:
Heerlijk een rustig dagje op het werk, in de pauze cursus (met taco's).
Na het werk met collega gegeten en geshopt! Was heel gezellig.
Kom net thuis... oorlog tussen m'n ouders. Dus ben maar gelijk m'n bed in gegaan.
Lees verder niet bij, zag dat het heel veel pagina's waren.
Iemand een samenvatting?

hopelijk dit jaar een merrie, ik bedoel hengsten zijn leuk, en jelle is helemaal over de top
maar een merrie erbij is natuurlijk nog leuker!

nja die 2 kerels van dr zijn ook zo lief 

maar mijn vriendin was dus aan het rijden in de bak en in een keer staat er een geit naast mij, wij dachten ; oooh, die ontsnapt ( gebeurde wel vaker dat er gewoon 1geit ergens een gat in het hek vond ) dus wij brachten die geit weer terug maar we schrokken ons dood toen al de 200 geiten weg waren.
achteraf kan ik er wel om lachen maar wij waren daar de enigste 3 want het was zondag en er was helemaal niemand. wij moesten dus met z'n 3en 200 geiten vangen.
we hebben er ruim 5uur over gedaan, en er was daar ook nieuw bouw met nat cement. en waar gaan die geiten heen ? naar dat nat cement. een vriendin die deed ook echt helemaal niks en die andere vriendin en ik waren echt druk bezig. en janken dat we deden.
we waren moe en uitgeput en niemand die ons kon helpen en dan hadden we weer geiten gevangen en dan ontsnapte er weer een tiental, maar het is uit eindelijk goed gekomen gelukkig.