En over dat scheren tja.. Ik kreeg ook op de keuring met Tinkerbell veel naar mijn hoofd van mensen dat ze te dik was, niet geschoren, niet het type was van het stamboek, dat ze toch wel goed was voor de slacht blablabla. Maar de jury vond het een mooie pony met iets overgewicht en ze heeft toch een 1a premie behaald
Heee, ik ben er even snel moet zometeen weer weg. Jeroentje is vrijdag geënt en gister was hij niet lekker, hij had koorts (38.8 C) en liep niet goed, gelukkig at hij wel en keek helder uit de ogen. Net weer geweest, de koorts is gelukkig gezakt naar 37.7 C en verder niks veranderd.. Ik ga straks nog ff kijken en morgen weer Ik vind het altijd zo zielig om mijn paardje ziekjes te zien.. maar het komt waarschijnlijk door de enting.
wie van jullie is er op horse-event ? ik ben er vrijdag en zaterdag
JudithO
Geplaatst: 29-08-10 15:01
Emuline, niks op het programma vandaag. Ben al bij de pony's geweest. IJssel is weer overstroomd, het water stijgt behoorlijk... Maar voorlopig nog geen gevaar. Het waait behoorlijk stevig hier. Soms ook een stevige regenbui, gezeliig...
Nassie, dank je! Tja, sommige mensen hebben een grote mond. Ik kreeg ook van tevoren te horen dat ik hem wel moest laten scheren etc, maar nu ze hem hebben gezien vonden ze hem toch wel meevallen... Hoezo vooroordelen??
Jeroen, wens Jeroen maar beterschap! Heeft hij dat vaker na de enting? Anders moet je even met de DA overleggen, ik ken ook wel pony's die er vreselijk ziek van worden.
Challenge heeft een stukje watten aangevreten. Verband is ook weer stukje naar beneden, scheelt 1 cm met de wond (die er trouwens viezer uitziet dan vorige week!) Snap nu ook waarom er nieuw verband omheen is gegaan. Poown was wel lekker knuffelig