Jensje schreef:leuke pro monniejj
jij hebt echt een leuke profiel!!! hoe doe je dat met die bewegende afbeeldingen enzo ? Waar upload jij ze? ik bij www.mijnalbum.nl maar daar kunnen alleen JPG foto's op..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jensje schreef:leuke pro monniejj
miekske schreef:Wat is het hier stil??
miekske schreef:Hoezo?
MevrouwtJ schreef:ziet niemand mijn uberg3ile shetlande van de manege op Pagina 319 (A)
MevrouwtJ schreef:Jaa.. Nou het is een eigenwijs kreng hoor.. Ik hadh em ook een keer vast. Begint dat kleine dingetje te steigeren wahaha
marrke schreef:Hoi
Ik kwam gister thuis van winkelen zegt m'n moeder kijk nou eens in de wei wat bobby met z'n bal gedaan heeft.
Ik kijken zie ik alleen nog maar een velletje liggen...
Ik dacht vandaag ik ga toch eens kijken waar die bal dan kapot is. Ik kijken, zie ik opeens dat meneer dat dopje eruit had getrokken![]()
Nou ja hij is dus waarschijnlijk helemaal niet lek.
Ik ga de bal morgen weer proberen op te blazen.
Maar goed ik had zoiets eigenlijk al wel een beetje verwacht omdat ik bobby al wel eens aan dat dopje had zien trekken.
Tjonge af en toe dan weetje echt niet wat je met zo'n beest aan moet![]()
naugthytjhu schreef:miekske schreef:Hoezo?
omdattie in zn normale rijbroek was.Was gewoon nieuwsgierig.
naugthytjhu schreef:wat voor bal? en hoii
marrke schreef:Hoi
Ik kwam gister thuis van winkelen zegt m'n moeder kijk nou eens in de wei wat bobby met z'n bal gedaan heeft.
Ik kijken zie ik alleen nog maar een velletje liggen...
Ik dacht vandaag ik ga toch eens kijken waar die bal dan kapot is. Ik kijken, zie ik opeens dat meneer dat dopje eruit had getrokken![]()
Nou ja hij is dus waarschijnlijk helemaal niet lek.
Ik ga de bal morgen weer proberen op te blazen.
Maar goed ik had zoiets eigenlijk al wel een beetje verwacht omdat ik bobby al wel eens aan dat dopje had zien trekken.
Tjonge af en toe dan weetje echt niet wat je met zo'n beest aan moet![]()
naugthytjhu schreef:oooooo okee danzo ben jaloers op mn vriendin!! Anja (tassie op bokt) die loopt/liep bij hem stage..
miekske schreef:naugthytjhu schreef:oooooo okee danzo ben jaloers op mn vriendin!! Anja (tassie op bokt) die loopt/liep bij hem stage..
Vet!!!Wil ik ook wel..
nordin schreef:Indd leuk profiel
Citaat:
waarom staat ikmal erin ?? das het paard van mn vriendin ninja die staat bij mij op de manege.
floor__ schreef:Haha slim van hem hoorzo precies het dopje eruit
monniej schreef: