[HK] Shetlander-hoofdjes slijmers!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anseltje

Re: [HK] Shetlander-hoofdjes slijmers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:31

Iesjee schreef:
Hahaha, jij lachen doen ?

Ja ikke melige meid altijd zijn..

(( Kmoet weer ff oefenen in die taal, heb al weer veel te veel lessen nederlands gehad Tong uitsteken ))

Iesj_

Succes Tong uitsteken

Anseltje

Iesjee schreef:
dat was ook een grapje Haha!

Anne wel houden van jullie grapjes.. Pling
Jullie moeten vaker maken die grapjes..! Vork

Janna_

Ik ga even hw-en en Oranje kijken Haha!
Anne (toch?) alvast bedankt voor die dinges Kusje

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:32

Janna_ schreef:
Ik ga even hw-en en Oranje kijken Haha!
Anne (toch?) alvast bedankt voor die dinges Kusje

Jaa sorry.. soms moet ik me echt als een tiener gedragen ipv een puber.. ja ikke ook nederland moeten kijken.. i!!

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:32

Ik wel even clowntje halen

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:33

Laten we even ontopic blijven want zometeen gaat het naar HK en daar kan ik geen berichten plaatsen Haha!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:33

Iesjee schreef:
Laten we even ontopic blijven want zometeen gaat het naar HK en daar kan ik geen berichten plaatsen Haha!

Ja sorry doen we.. Tong uitsteken
Nou dan zal ik toch eens wat berichten bij dat informatief dinges neerztten Tong uitsteken

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:35

IS goed Lachen

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:36

Het lange deel: Deel 5 !
Hier komt ie dan eindelijk! :

Hoofdrollen :
Ophelia
Simba
Tsjitske
Peerke
Harley
Teuntje

Titel: Shetlander gevaar!

Tsjitske en ophelia zaten gezellig bij elkaar het programma: Shetlander gevaar! te kijken. Het was heel spannend, zo spannend was hun leven nog nooit geweest. Tsjitske zei tegen Ophelia: " Was ons leven maar zo spannend! Net zoals in Shetlander gevaar" . Ophelia was het met Tsjitske eens. Ophelia zei dat ze laatst gelezen had dat er een tentje vlak bij hun dorp staat en dat daar een mevrouw in woonde..Als je tegen haar zei wat je liefste wens was kwam die wens uit. Tsjitske werd nieuwschierig en wilde naar die mevrouw toe. De volgende morgen gingen Ophelia en Tsjitske dus naar die mevrouw toe. Ze kwamen daar aan en de mevrouw zei: "Zeg jullie grootste wens maar tegen mij en ik zal hem in leven brengen!" Tsjitske en Ophelia aarzelde geen minuut en zeiden tegelijK: Wij willen dat ons leven net zo is als in Shetten gevaar!. Het werd opeens heel licht, en daarna weer normaal. De mevrouw zei dat morgen ochtend hun Shetten gevaar leven zal beginnen. Die ochtend kwamen Tsjitske en Ophelia uit bed. Ze gingen naar hun nieuwe vriendin Harley toe, met ze drieën naar Simba en toen naar Peerke. Tsjitske en Ophelia vertelde ´het´ nieuws. Ze vonden het allemaal heel cool en gingen samen op pad. Even later hoorde ze een gil. De twee dappere mannen gingen de richting op waar het gegil vandaan kwam. Ophelia, Harley en Tsjitske huppelde erachteraan. de twee stoeren mannen zagen dat er iemand bijna uit het raam viel van een hoog flat gebouw! Ze vlogen erheen (met hun speciale pak) en redde het meisje die bijna viel. Het was net op het nippertje. De mannen waren weer echte helden..Maar dat was nou eenmaal hun taak in hun nieuwe leven! Ze liepen weer een eintje verder en daar zagen ze dat er een hengst met een slechterik aan het vechten was. De mannen gingen erheen en hielpen de hengst. Met ze drieën versloegen ze slechterik nummer 1 ! Ze vonden dat ze met ze drieën veel sterker en beter waren. Dus vroegen ze de hengst om erbij te komen/horen. Dat wou de hengst heel graag! Ze stelde zich aan elkaar voor. De hengst heet Teuntje. De groep werd steeds groter maar ook steeds gezelliger! Toen weer een eintje verderop kwamen ze slechterik nummer 2 tegen. Ze sluipten er met ze drieën heen en vielen aan! De drie meisjes bleven even van een afstantje stiekem aanmoedigen. Yes! Slechterik nummer 2 was uiteindelijk ook verslagen. Maar, ze moesten er nog meer, net zoals in het programma Shetlander gevaar! Dus liepen ze weer verder. Daar, achter een auto stond nummer 3. Ze slopen er weer naartoe en grepen hem. Maar op dat moment raakte een van zijn scherpen klauwen Simba! Simba viel op de grond en de drie meisjes rende er naar toe en namen Simba mee. De andere twee mannen bleven doorvechten voordat hun ook gewond raakte. Ze versloegn hem want ze waren extra kwaad op hem omdat ie hun beste vriend Simba had geraakt! Toen rende ze naar de meisjes en Simba. Ze brachten Simba naar het ziekenhuis en Simba werd geopereerd. Ze zaten allemaal te trippelen in de wachtkamen. Ophelia was helemaal aan het huilen..Ze kwam niet meer bij.. Peerke had Tsjitske in ze armen liggen en huilde samen.. Harley stond koffie te halen..Maar denk maar niet dat ie vrolijk was! Er druppelde allemaal tranen in de koffie. Toen de operatie klaar was stormde iedereen naar de dokter. De operatie was gelukt! Simba was beter en kon weer vechten tegen de slechterikken. Ze gingen op zoek naar nummer 4. Dat was de enerlaatste. Toen ze hem hadden gevonden versloegen ze hem in een mum van tijd! Dat was de makkelijkste. De laatste, aandachtig gingen ze opzoek. En na nummer vijf moesten ze naar de man die het slechts was! De eindbaas. Die moesten ze verslaan maar die was ERG moeilijk. Maar nummer vijf ging net zoals nummer 4 erg makkelijk. toen gingen ze opweg naar de eindbaas. Hij stond in een gebouw. Ze gingen met sze alle naar binnen. De drie mannen gingen naar hem toe en sloegen schopte enz. Het werd een wilde partij. Eerst ging Peer neer. toen Teuntje en toen Simba. De eindbaas was te sterk. Toen dachten de meiden. We moeten hem verslaan! Wij zijn nog de enige hoop. Ze rende op de eindbaas af en met ze drieën versloegen ze hem. De mannen stonden verbaasd toe te kijken. maar ze deden het en de vrouwen hadden hem verslaan. iedereen was blij en het was een topdag geworden! Ze gingen naar huis en het Shetten gevaar leven was voorbij. Maar ze hadden wat beleefd! Maar het was genoeg. Ze gingen maar slapen want het was een drukke en zwaren dag geweest. De shetten hadden er een vriend bij en niet zo'n slechte ook! Nee, het was een hele goede vriend, een betere kon je niet wensen!
De shetlanders waren gelukig, en dat is het enige wat ze hoeven. Ze hadden elkaar en geluk! Het was een top leven. En natuurlijk leefde ze nog lang en gelukkig! Lachen

Woow, mijn vingers liggen eraf, graag een eerlijke mening over dit verhaal Knipoog
Laatst bijgewerkt door Taat_ op 06-09-06 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:37

Hijs best wel lang nietwaar ? Clown

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:38

Woo wat een lang verhaal!! Ik ga t nu lezen..en dan geef ik eerlijk mn mening.. maar mn eerste opzicht: T ziet er toppie uit!

Ik ben al klaar. heb alleen enkele typefoutjes ontdekt! Maar tis verder een ontzettend stoer verhaal!! Haha!

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:42

Ik vind hem dus écht leuk !

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:42

ja hijs leuk! Lachen

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:43

Dankjewl allemaal ! Haha!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:43

Wat een creabea verhaal weer Haha!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:44

Hihi

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:45

sunnyboy04 schreef:
Woo wat een lang verhaal!! Ik ga t nu lezen..en dan geef ik eerlijk mn mening.. maar mn eerste opzicht: T ziet er toppie uit!

Ik ben al klaar. heb alleen enkele typefoutjes ontdekt! Maar tis verder een ontzettend stoer verhaal!! Haha!

jaa..Idd, wat typfoutjes maar je kan het begrijpen nietwaar?

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:45

Maar dames ik ga weer doeg XXX Doei!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:46

Iesjee schreef:
Maar dames ik ga weer doeg XXX Doei!

DoeiDoei Iess..!
Alvast weltrusten Dromen

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:47

OpPheLiIa schreef:
jaa..Idd, wat typfoutjes maar je kan het begrijpen nietwaar?

Ja hoor kan t zeker begrijpen.. ik ga ook een keertje schrijven lijkt me hartstikke leuk zon verhaaltje verzinnen!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:47

Tzelfde voor jou Isa

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:49

Moet je zeker een keer doen! This echt leuk om te doen, een verhaal schrijven!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:50

Nog meer tips of meningen over mijn verhaal ?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:51

Ik heb groot nieuws!!
Mn grote broer heeft vandaag paardgereden!!
Whhaa. ik heb t niet gezien maar hij was heel erg enthioushast..
Eerst komt ie aan.. Anne, wat voor broek moet ik aandoen om paard te gaan rijden..
Een trainingsbroek is t beste, want een spijkerbroek zit helemaal niet Rlaxedd.. Tong uitsteken

Komt ie trug.. Oo, weet je hoe leuk dat is.. Alleen als je moet draven ben ik blijven zitten, maar dat doe ik nooit meer.. Doet een beetje pijn * Tong uitsteken
Whaha.. Ik zo: dan moet je gaan lichtrijden..
Hij: Ja maar dat snapte ik nog niet.. Maar dat meidje vond dat ik al goed kon paardrijden!

Als hij nog een x gaat, ga ik mee om fotos te maken.. en dan laat ik mijn ANKY is een x zien.. Pling
Whaa. ik ben trots op mn Grote Broer!!