Zulke ongelukken kunnen gebeuren helaas. Snap je dilemma over het op Bokt zetten.
Gelukkig konden jullie Boef later nog makkelijk inspannen zonder kleppen. Denk dat dat ook heel goed is dezelfde dag of iig snel nog te doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk wel dat je echt op de juiste manier gehandeld hebt en top dat iedereen meteen (rustig) te hulp schoot.

. Snelsluitingen voor aan de broek wil ik ook nog eens halen dat is zowat het enige dat nog tijd neemt al is dat ook niet veel. Op 5 a 10 min kan ik vertrekken.
. 
!

de hoefsmid was heel erg te spreken over hoe hard zijn hoeven zijn geworden, de eerste keer dat hij kwam gingen zijn messen (die nodig geslepen moesten worden, zei hij) er als boter door heen, nu moest hij toch echt wel kracht zetten. 

IngridM schreef:Ongelukken met paarden zijn naar. Afgezien van de verwondingen en letsels doet het niet goed voor je zelfvertrouwen.
Na mijn menongeluk lag ik een week in het ziekenhuis met 5 gebroken ribben en een zware hersenschudding. Daardoor ben ik met Alf extra voorzichtig. Daarnaast ben ook geen 20 meer hahahhaa.
En ik blond

Patricia_86 schreef:Claudia heb je weleens daro diabetes tijmsiroop gebruikt? Bij mijn pony's hielp dat beter als de ventipulmin. 2 × daags 15 ml Door het voer heen.