Ik kom even binnenvallen... Ik heb sinds december een vosbonte minishetlandermerrie van 11. Ze heet Glitter, maar in haar paspoortje staat de naam 'V-mandje'... ?!? Is er toevallig iemand die weet waarom dit zou kunnen zijn of in welke hoek ik mogelijk moet zoeken wat betreft oude eigenaren? Lijkt me niet dat iemand een pony zo noemt omdat-ie het een mooie naam vindt, haha... Bedankt alvast!
De V is de jaar letter dan kan je zien dat ze 11 jaar is. Mijn ene shet zijn naam begint met een U en is 12 jaar. De naam wordt meestal door de fokker gegeven en deze staat in het paspoort(fokkers naam meestal ook).
Je hebt een mooi topic gemaakt, Lieselotte. Ondanks dat het gemis nooit weg zal gaan, hoop ik wel dat je het ooit een plekje kunt geven.
Hier is vandaag de osteopaat bij Zoë geweest. Ze zat op een paar plekjes vast, maar over het algemeen was het allemaal goed (gelukkig!). Voor haar maag krijgt ze even een Iberogast kuur omdat we binnenkort gaan verhuizen en deze stress dan ook weer een beetje op haar maag kan slaan. Al met al hebben we in ieder geval groen licht gekregen om door te gaan met beleren/mennen, dus gaan we weer langzaamaan opbouwen.
Hoe is het hier verder met iedereen? Aan het genieten van de vakantie?
Ja, het viel me echt mee. Ze heeft wel wat slappe kniebanden, maar heb nu oefeningen gekregen om deze wat sterker te kunnen maken en dan zouden er geen problemen moeten zijn. Vandaag laat ik haar even lekker met rust en dan gaan we morgen spelenderwijs maar weer even wat oppakken.
Pff, dat duurt nog even!
testebeest
Geplaatst: 03-08-16 19:50
Riannr welkom
mooi eerbetoon aan buck ls
fijn nuray dat je groen licht hebt gektegen
Lees wel telkens nog mee. Maar ik ben aardig druk doordat de kids ook geentertaind moeten worden.
Mil en arty zijn vandaag naar de tandarts geweest. Arty had rechts een paar haken maar niet echt noemenswaardig. Alleen tja Mil dat was een ander verhaal. 1kies zat zo los die moest eruit hij hoefde biet eens een tang te gebruiken hij kon hem er zo uit halen.zijn holte tussen zijn kiezen os weer gedaan en alle haken aangepakt. Ook heeft hij toch eothr. Waar niks aan gedaan kan worden. Ik ga nu wel opzoek naar suplementen voor zijn afweer systeem. En zelf zovaak mogelijk tandsteen bij proberen te houden. En dan maar duimen dat hij zolang mogelijk zijn voortanden mag behouden. En anders maar een kunstgebit
Ik ben momenteel wat meer met me vader op pad, met de pony en twijfel of ik even alleen een weekje naar Epe zal vertrekken met Amadeus om tot rust te komen. Zoek mijn rust zo onwijs op, maar het lukt me maar niet, en met die idioot hier in het huis is dat ook niet altijd even makkelijk..
Of een paar prachtige gouden tanden in plaats van kunstgebit haha
Hoop dat je je rust vind. Misschien is een weekje weg wel even lekker.
Hoop echt zsm te gaan slepen met Pip, hij is alleen stront vervelend in de bak... Met lange lijnen helemaal echt een dikke draak. Terwijl er buiten niets aan de hand is
Op vakantie gaan is misschien wel handig LS, een beetje tot rust komen en leren dat je ook van andere pony's behalve Buck kunt genieten. Misschien is het wel gezelliger met een vriendin of iemand anders ipv helemaal alleen?
Leuke plannen! Ik ben aan het werk en vanavond huishouden. Wel goed bericht gekregen vanochtend, schimmel is uit de hoef van Max! Moet alleen wel nog tijdje honing dagelijks doen.