Mira283 schreef:Nee al weken een snotneus veearts erbij.hij moest gewoon uitzieken. Maar mocht niets met hem doen om geen andere te besmetten logisch. Heel frustrerend, maar hij heeft.nu al dagen niet gesnotterd. Dus mag eindelijk weer met hem aan het werk. Baalde enorm dat ik een zieke pony heb gekocht. Wat achteraf ook van de markt kwam, als ik dat had geweten had ik hem laten staan. Ben anders wel heel erg blij met hem ondanks alles
Balen dat hij zo aan het kwakkelen is, hopen dat het snel beter wordt!
NathalietjeB schreef:Iedereen die op wedstrijd moet succes, en lieselotte wat esn gave filmpjes.
Mira knapt hij niet op van een vitamine boost
Hier druk aan t klaar maken voor weekje op vakantie
Oh jaloers, ik heb denk ik even gemist waar je heen ging?
Fennadev schreef:Nog veel beterschap voor Verdi.
Jorie bleef eerst ook maar kwakkelen en zat constant vol wormen en hij wilde niet uit zijn vacht. Paar weken terug een vitamine spuit erin en ander voer en nu is ie net zo ver als Alex met verharen.
Alex was vandaag weer braaf met mennen en afspuiten ook, hij begint t zelfs leuk te vinden, nam het uiteinde in de mond en alles. Alleen de oren vindt ie nog niet echt leuk..
Ik denk dat afspuiten met dit weer ook heerlijk is voor ze.
Fennadev schreef:Tja, als ze niet nat willen van binnen in de oren, dan moeten ze hun hoofd juist stil houden, ik spuit t van bovenaf en als zij dan met hun hoofd schudden dan krijgen ze er wel water![]()
Ik heb vandaag een zadeltje aangeschaft dat wel bij Alex zijn formaat past voor eventuele kindertjes van de buren. Alleen heb ik onder dit zadeltje liever een dekje/sjabrakje liggen, iemand ervaring met sjabraks onder 10 inch zadeltjes?
Ik heb een paar hele kleine dekjes liggen, maar geen idee eigenlijk waar die vandaan komen.
NathalietjeB schreef:Ik ben ook geen fan van hoofd afspuiten, meestal enkel even milk dr neus maar verder doe ik t hoofd niet.
Balen van je proeven lieselotte soms gebeurd t gewoon dat je proeven niet gaan zoals je wil..volgende keer komt t vast goed ..
Nou hier komt milk dr kunststoftuig te koop, milk kan er niet goed tegen dr huid reageert er vreemd op na een ritje
Dus we gaan weer naar leer helaas.
Ook flink gestoken door een daas, heb nu ondertussen een flink ei op mijn arm die verschrikkelijk jeukt![]()
Zo en nu ga ik mij klaar maken voor weekje vakantie
Mij leek dat kunststof ook niet zo heel fijn voor de huid, wel zonde dat je nu weer verder moet kijken.