Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yffiejj schreef:Ja kijk ik wil best gezellig meekletsen en ik lees wel regelmatig mee met me telefoon maar aangezien jullie het waarderen dat er gequote word heb ik daar niet steeds tijd voor
Yffiejj schreef:Ja kijk ik wil best gezellig meekletsen en ik lees wel regelmatig mee met me telefoon maar aangezien jullie het waarderen dat er gequote word heb ik daar niet steeds tijd voor
Leinearthur schreef:Aisha's lieve neusje.
Leinearthur schreef:Arthur vandaag
Mandyy schreef:
Zit er flink doorheen! Te veel stress en te weinig geslapen deze week.
Na het werk m'n bed ingedoken en nog even contact gehad met m'n baas.Mag me van hem geen zorgen meer maken dit weekend...
xMonsterr schreef:Rihanna: Oh nana, what's my name? Person: Why are you asking me what your name is? Rihanna: Oh shut up and drive! Person: But it's raining outside! Rihanna: You can stand under my umbrella, ella, ella. Person: Who do you think you are? Rihanna: The only girl in the world. Person: Well, you ain't. Rihanna: I love the way you lie!
Leinearthur schreef:lottex schreef:Wie van jullie heeft er een Furminator (ofzoiets)
dat is mega duur
Yffiejj schreef:Heey ik denk dat ik stop met dit topic![]()
Gewoon voor jullie, heb wel tijd maar niet echt genoeg om steeds bijtelezen en geen zin in gezeik enzo
Mandyy schreef:Leuke foto's Leine. Mooi halster!
lottex schreef:Yffiejj"
Ja kijk ik wil best gezellig meekletsen en ik lees wel regelmatig mee met me telefoon maar aangezien jullie het waarderen dat er gequote word heb ik daar niet steeds tijd voor
Leinearthur schreef:Arthur vandaag
Mandyy schreef:
Zit er flink doorheen! Te veel stress en te weinig geslapen deze week.
Na het werk m'n bed ingedoken en nog even contact gehad met m'n baas.Mag me van hem geen zorgen meer maken dit weekend...
xMonsterr schreef:Rihanna: Oh nana, what's my name? Person: Why are you asking me what your name is? Rihanna: Oh shut up and drive! Person: But it's raining outside! Rihanna: You can stand under my umbrella, ella, ella. Person: Who do you think you are? Rihanna: The only girl in the world. Person: Well, you ain't. Rihanna: I love the way you lie!
Leinearthur schreef:[quote="lottex"
Wie van jullie heeft er een Furminator (ofzoiets)