Ik heb mijn gewonnen cap binnen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk he als ze zo glimmen.  Alf is ook een glimwormpje.  Duurt alleen zo kort, nog even en dan gaan ze alweer haar aanmaken.
 Heerlijk he als ze zo glimmen.  Alf is ook een glimwormpje.  Duurt alleen zo kort, nog even en dan gaan ze alweer haar aanmaken. 

Hij heeft het niet gevierd haha, in plaats daarvan mocht hij voor de 2de keer weer eventjes 5 minuutjes aan de longe lopen. Spelenderwijs wat commando’s leren en een beetje bewegen. Wat doet hij het goed! Braaf aanspringen in de goede galop toen ik dat vroeg, pasje verruimen, feestje om te werken met deze pony
 Hij heeft het niet gevierd haha, in plaats daarvan mocht hij voor de 2de keer weer eventjes 5 minuutjes aan de longe lopen. Spelenderwijs wat commando’s leren en een beetje bewegen. Wat doet hij het goed! Braaf aanspringen in de goede galop toen ik dat vroeg, pasje verruimen, feestje om te werken met deze pony  Alles héél kort, want hij is jong zat en voorlopig gaan we ook niet veel meer doen dan dit.
 Alles héél kort, want hij is jong zat en voorlopig gaan we ook niet veel meer doen dan dit.  

2de proef was de omgekeerde wereld en moeten we snel vergeten.
 2de proef was de omgekeerde wereld en moeten we snel vergeten.  

Lori schreef:Donny ziet er goed uit.
Hier hebben we Cooks zaterdag ochtend de groep in gedaan, veel getier en getrapt. Ging dan naar de avond en nacht toe beter maar had het de zondag opeens op eentje gemunt specifiek. Dierenarts komt hem normaal vanavond castreren, dan enkele weken apart terug tot de hormonen weg zijn.