het is drooooooog

voor zo lang het duurt dan xd
ik ga nu eten en dan naar school toe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:_Pretty schreef:bedankt voor de klikkies!
ik kan 20x per dag geklikt worden dus als jullie elke dag willen klikken, dan HEEL graag!
moet je elke dag even het linkje posten
FlorisSam schreef:Nouja,gisteravond ging ik de hond uitlaten.
En toen dacht ik "Goh,wat staan die koeien dichtbij"
dus ik loop er even naar toe om te kijken wat er was,toen stonden die beesten op de weg![]()
Dus ik had ze teruggejaagd,loop verder,en toen ik terugkwam stonden ze er wéér,dus weer teruggejaagd,en toen ik aan de overkant van de weg was sprongen ze er weer overheen
Dus ik mijn moeder bellen,mams belt de eigenaar die er meteen aankwam,ondertussen zijn ze dr nog een keer of 3 uitgesprongen,en toen was de eigenaar er die heeft het draad goed gehangen en de koeien in de schuur gedaan
Achteraf kan ik er best hard om lachen,maar toen was het écht niet leuk,vooral toen er een auto aankwam en de koe op de weg liep
Hannemarie schreef:een 6,7
dus nu sta ik op mn eindrapport een 6,2![]()
op tussenrapport nog wel een 5,3 ofzo, maar dat boeit niet ..
maar t was best dom, hij vroeg de 2 vormen van de bescherming in de EU
en ik dacht echt wtf. ik heb helemaal nergens 2 vormen van geleerd.
bedoelde hij dus 2 van de 3 vormen van protectionisme die ik in de pauze daarvoor zo kon opdreunen
maarja. ik sta weer voldoendeee
FlorisSam schreef:de eerste officiële(voor paspoort/miss.stamboek,volgens mij niet) naam van m'n pleegkind wordt Eflora,
mijn peerdjes hebben allemaal dubbele namen,dus er komen nog 2 namen achter Eflora,waarschijnlijk.
Roepnaam ben ik nog niet over uit,waarschijnlijk Fleur (mams heet al Floor)
Hannemarie schreef:_Lisette schreef:danique ik heb ook al geklikt xd
wanneer ga je ze verplaatsen dan?
en mag ik misschien vragen waarom je vorige week zei dat het nog 6 weken duurde ?