haha is geen home made hoor maar hij word ook van mij hoor !!!! voor mij zelf!! lekker puh!!
lottex
Geplaatst: 26-08-10 18:54
zelf bouwen? hoe doe je dat dan?
hier nog altijd druppelig weer, heb er gebruik van gemaakt om de weide eens helemaal 'uit te mesten' & ik ben echt geschrokken, er sprong daar opeens een pad voor mijn neus!
sunny_90
Geplaatst: 26-08-10 19:00
Desa, wat een super gave foto's zijn dat! Ben heel benieuwd naar de rest.
Jeroenn, mooie website van je shet. Leuke shet hoor
het is een onderstel van oude... hele oude. heb ik laten stralen, dus alle roest en oude lagen eraf. nieuwe verf erop, en nieuwe wielen eronder. en dan... een bank erop. zweng erop, en dan is die zo goed als klaar heb wel ergens foto's. van hoe die nu is.
BarbaLala
Geplaatst: 26-08-10 19:23
Jullie gaan echt retesnel zeg!
Kat is weer gezond geloof ik?
Jeroentje vind ik wel echt de leukste naam ooit voor een Shet! (Heb je ook een Catootje?) Net als die Paultje, ook ergens op bokt toch?
Heb Abe vanmiddag tussen de buien door in de vlechten gezet, en zn regendeken opgedaan..misschien vroeg, maar hij staat 24/7 buiten en die buien bleven maar komen..haal m er wel weer af als het goed weer word!
JudithO
Geplaatst: 26-08-10 19:44
Goedenavond!
Sunny, beterschap!
Nassie, ik gooi bij Jolly wel eens het touw gewoon over zijn hals, dan loopt hij dus ook gewoon los. Maar dat is vrij zeldzaam, hij moet dan erg rustig en braaf meelopen en daar doet hij de laatste tijd niet meer aan
Buckje, super dat Buck het zo goed doet voor de kar! Beterschap aan Patser!
Desa, die foto's zijn zo leuk! Hoe groot is Tanja eigenlijk?
Macholover, sterkte!
Dravergekkie, geniale foto's
Barbalala, ik vind het niet gek dat je Abe een deken hebt opgegooid. Die van mij trof ik trillend als een rietje aan... Rotregen ook..
Kimmiee_D
Geplaatst: 26-08-10 19:52
Jeroennn schreef:
Oja, wat was er met Patser (pony neem ik aan?)? Ik heb een paar berichten terug gelezen, maar kan goed zijn dat ik het verlossende antwoord over het hoofd heb gezien
Dankje Sunny en Barbalala Hihih nee maar dat was wel een kei leuke naam geweest voor het veulen van vorig jaar , nu heette ze Calimera
Andere shetlandnamen: Kitty (moeder van Jeroentje), Rocky (vader van Jeroentje), Miep (half zus van Jeroentje), Ferrai, Rakker, Malou, Sproet, Brunnie, Bea, Brunette, Nicoline, Apollo Maar Jeroentje vind ik natuurlijk het leukste !
Hahahah die arme Challie! Was zomaar ineens der baasje kwijt
Zo dravergekkie jou poown kan lekker kijken!
De showhalstertjes heb ik laten maken door Melanie_H. De prijzen en voorbeelden staan in haar profiel
Jeroentje heeft gewoon zijn eigen website! Wat een lekker droppie is het.
Hahaah Judith vandaag is het fout gegaan bij Tinkerbell. Ik laat haar altijd los naast mij mee lopen naar de wei en dan kan ze er zelf in. Maar de weideur ernaast stond ook open, en het gras was veeeeeeeeel groener! Dus weg was ze, en een blije kop dat ze trok
Ja inderdaad Tinkie weet precies wat ze wilt. Heb ooit door SuperRoos een karakteranalyse laten maken en die vertelde mij: "Tinkerbell is een erg wijs en intelligent dier. Door haar intelligente kan ze zich snel gaan vervelen en dan kan ze een loopje met je nemen, lekker de dingen doen waar ze zelf zin in heeft. Tinkerbell heeft een goede leider nodig, door haar kenmerken als intelligentie, onafhankelijkheid, vastberadenheid en eigenzinnigheid kan ze namelijk gemakkelijk zelf het leiderschap aan".
Sunny; Vergeet helemaal op jou te replyen, maar hoop dat de schade aan je arm meevalt.. Met Abe gaat het heeeeul goed, hij leert heel snel en vind het heel erg leuk om te werken! Ik pak hem nu 2 tot 3 keer per week aan de lange lijnen en hij weet de hulpen en commando's perfect Hij word ook al wat stoerder en zekerder van zichzelf dus ik ben echt heel erg trots! Het enige wat ik nog moet hebben is een tuigje, en dan kan ie voor de sleep! Ben heel benieuwd hoe dat gaat! Als het zo voorspoedig blijft gaan weet ik niet of ik wel hulp nodig heb van een prof, gaat echt lekker! En ja, ik heb dat karretje gekocht, ben er echt heeeeel erg blij mee dat je me er toen op gewezen hebt!
Haha Nassie, tja dat krijg je als je zegt dat ze braaf zijn hè? Dat halster is echt mooi, ben benieuwd hoe 't dr gaat staan
Ik ga de hort op nu, fijne avond/ slaap lekker allemaal!
oh lot, dat is inderdaar schrikken. ik duim voor je! je hebt al genoeg met je beestjes en jezelf..
heb me haar by the way geverfd.. ik was asblond... moest iets donkerder, gewoon leuk blond. even de uitgroei weg. werd de uitgroei oranje-achtig, dus vanavond weer andere gedaan, er stond op het pakje een vrij lichte blond.... is die f*cking heel donker geworden!!! AAAHHH het is nog geen geen bruin!!! balen! maar ik wen er nu wel aan, dit is de eerste keer dat ik het zo donker gehad heb....