Vandaag voor het eerst zelf met de trailer gereden en stiekem ben ik best trots op mezelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Lieve foto van Willem en Toliene!!
Heb m’n bontje ook binnen alleen nog even passen.
Wat goed Miranda!
Rij sinds kort ook alleen met de trailer alleen m’n achteruit rij skils moeten nog iets verbeterd worden.
Zamora schreef:Waar hebben jullie je bontjes vandaan? Die wil ik ook nog
Zijn jullie bekend met RBC tuig? Als ik het goed heb. Hoor er goede dingen over en ze hebben mooi bruin tuig zag ik.
Spannend eerste keer met trailer. Veel rijden dan wordt vanzelf gewoon
IngridM schreef:Wat leuk zeg om zo op de Veluwe te rijden!
Ook ik kan natuurlijk niet.
Ik héb vandaag de moeilijke beslissing moeten nemen om Alf niet te gaan verhuizen. De bak bij de buren bleek niet goed genoeg voor kleine pony met pees problemen. Helaas! Andere kleine pony's lopen er wel in maar moet nu wel gewoon super voorzichtig zijn met Alf.
Ook de bermen waren niet geschikt om in te lopen. Compleet verrot gemaakt door de gemeente hoorden we.
Super jammer voor Alf vooral!
Zamora schreef:Met zoekfunctie kwam ik volgens mij bij een fototopic van jou uitvind mooi tuig.
Heb nu diverse tuigen gehad, ook Ideal Eurotech en nu Ideal Luxe Marathon. Vind kwaliteit super maar wil graag bruin. Heb nu ook overal extra gaatjes bijgemaakt om het passend te krijgen(heb al mini maat)voordeel van RBC is dat je er ook langs kan gaan en stuk voordeliger is dan nieuw Ideal tuig.
IngridM schreef:Ja klopt. Zat in dilemma ook: kiezen voor zijn pezen of kiezen voor zijn koppie. Maar ja, met blijvende pijn in pootjes zal hij ook nooit gelukig zijn lijkt me. Dus maar éven doorzetten hier in huidige regime, want dat werkt blijkbaar wel voor zijn pootjes......
Blijf gewoon zoeken naar iets anders.
mirriejj schreef:Ik wil komend jaar juist om naar een ideal eurotechDan zal mijn RBC tuig ook de verkoop ingaan.
mirriejj schreef:Ah die foto van Toliene en Willem. Dat bontje is fijn he Susanne. Wat me opvalt is dat je best geregeld wisselt van bitje, is daar een reden voor? (puur interesse hoor
Susanne schreef:mirriejj schreef:Ah die foto van Toliene en Willem. Dat bontje is fijn he Susanne. Wat me opvalt is dat je best geregeld wisselt van bitje, is daar een reden voor? (puur interesse hoor
Ik? Ik denk dat dat wel meevaltHij liep de voorgaande jaren in principe op het myler bitje, afgelopen herfst op aanraden van de tandarts overgegaan op mijn huidige bitje ondat de myler slecht werd (kwam speling tussen). Ik heb ook nog een liverpool maar deze gebruik ik over het algemeen niet. Eerst nog wel eens met (buiten)ritten met meerdere paarden ivm ontploffingsgevaar, tegenwoordig gaat dat goed op het normale bit. Dressuurmatig loopt hij niet zo fijn op de liverpool.