Mijn pleegkind ging vandaag proberen te lopen,maar haar beentjes waren nog zo wankel dat ze omviel,en toen lag ze plat en kwam ze niet meer overeind,zo zielig,toen had ik haar opgetild en op de benen gezet en toen viel ze weer (vond ik doodeng,dat had Floris ook toen hij dood ging) maar toen ging ze gelukkig weer lopen
Het verhaal van mijn pleegkind vandaag Ik heb nogsteeds geen naam,nog steeds geen idee wat ik ga verzinnen
_Lois_
Geplaatst: 18-05-11 20:57
Das wel schrikken. Heb je een letter waarmee het moet beginnen?
haha, heb je ook een bepaalde letter die je wilt dan Jitske?
Leinearthur
Geplaatst: 18-05-11 20:57
_Pretty schreef:
bedankt voor de klikkies! ik kan 20x per dag geklikt worden dus als jullie elke dag willen klikken, dan HEEL graag!
moet je elke dag even het linkje posten
Anoniem
Geplaatst: 18-05-11 20:58
Ik heb nog geen idee,het moet natuurlijk wel bij de namen van de rest passen Vind namen met de E wel mooi,maar het moet zeker een aparte naam zijn,ongeacht de letter
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
ze zaten vandaag de hele dag te filmen op school ze hadden ons ook nog gefilmd in onze gymkleding ;o maar hier is dus het resultaat op 2.44 heb je mn bioleraar
nouja ik ben er denk ik zo mee klaar. moest elke dag nog een verslag maken. ik haat dat echt had het deze week echt zo druk dat ik nog niet eens tijd heb gehad voor Misty.
ladylisa
Geplaatst: 18-05-11 23:01
Liefie's ik lees morgen bij, ikga nu snel slapen, morgen weer stage tot 4uur. doeidoei