Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMonsterr schreef:vandaag ging er iemand op blacky rijden.
nou echt nooit meer.
ze kwam met haar benen bijna tot de grond.
ik had snel een smoes bedacht zodat ze er snel af ging.
want om nou te zeggen ; wil je van blacky af gaan je bent te groot is ook niet echt leuk.
tenminste ik durf dat niet zo recht in iemand gezicht te zeggen.
rosieXpepper schreef:haha kaily
ik had het gewoon gezegd hoor, weet zij ook dat ze daar te groot voor is
xMonsterr schreef:jeeeetje wat heb ik een poedersuiker vriendinnen.![]()
altijd spreek ik met iemand af en dan kan die gene zomaar niet meer.
heb ik met een meisje afgesproken gaat een andere vriendin ook met haar mee.
ik wordt er echt niet meer goed van.
lottex schreef:Wie van jullie heeft er een Furminator (ofzoiets)
lottex schreef:weten jullie wat dat is?
Emuline schreef:nou, ik zit in hetzelfde schuitje;
een vriendin van mij, woont in nieuwegein, ik in leusden, dat is 20 minuten van mij vandaan.
ik ben altijd op woensdag middag ben ik altijd vrij,
en we hadden afgelopen zaterdag afgesproken, ik zei alleen: "ik zal het nog even nakijken, maar als je niets hoort, is het goed". dus ik stuur haar die vrijdag ervoor, "en gaat het nog door morgen?" krijg ik terug:"nee sorry, heb al wat anders afgesproken.
dus ik heb maar niets terug gestuurd.
krijg ik vandaag: "hey kom je woensdag naar mij?"
maar ik heb genoeg te doen op woensdag, ben niet voor niets vrij op woensdag.
en ik moet altijd daarheen komen.... en zij komt dus nooit naar mij, dus ik heb nu nee gezegd.
en nu is het gelijk dat ik niet WIL...
xMonsterr schreef:Rihanna: Oh nana, what's my name? Person: Why are you asking me what your name is? Rihanna: Oh shut up and drive! Person: But it's raining outside! Rihanna: You can stand under my umbrella, ella, ella. Person: Who do you think you are? Rihanna: The only girl in the world. Person: Well, you ain't. Rihanna: I love the way you lie!
xMonsterr schreef:Rihanna: Oh nana, what's my name? Person: Why are you asking me what your name is? Rihanna: Oh shut up and drive! Person: But it's raining outside! Rihanna: You can stand under my umbrella, ella, ella. Person: Who do you think you are? Rihanna: The only girl in the world. Person: Well, you ain't. Rihanna: I love the way you lie!