Lori schreef:Kan je er geen hoesje rond doen? Zo een bontje of dergelijke tegen het kletteren tegen het lamoen? Ben maar aan het denken natuurlijk.
Ja heb een neopreen hoesje besteld. Even kijken of dat werkt

Dank je voor het meedenken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mandy met wat er gaande is.
 Mandy met wat er gaande is.
 Fijn dat Sjors zich nu echt weer beter voelt. Hopelijk blijft dit gewoon zo.
 Fijn dat Sjors zich nu echt weer beter voelt. Hopelijk blijft dit gewoon zo. Fijn dat Donny goed aan het inburgeren is!
 Fijn dat Donny goed aan het inburgeren is! 

Beetje druk, maar ook vooral met Hidde. Lekker aan het trainen en hij ziet er echt goed uit. Maar met het komende weer van volgende week waarschijnlijk maar weinig  doen. Of vroeg opstaan maar daar ben ik niet zo van. Wil van de week ergens gaan zwemmen in de avond met Hidde. Even op zoek naar een plek hier in de buurt.
 Beetje druk, maar ook vooral met Hidde. Lekker aan het trainen en hij ziet er echt goed uit. Maar met het komende weer van volgende week waarschijnlijk maar weinig  doen. Of vroeg opstaan maar daar ben ik niet zo van. Wil van de week ergens gaan zwemmen in de avond met Hidde. Even op zoek naar een plek hier in de buurt.                                                         

ElineGC schreef:Is Donny leergierig? En lukt het verdelen van tijd al wat beter?

Gaan we samen met de kleutertjes haha! Don loopt zo de zee in.
 Gaan we samen met de kleutertjes haha! Don loopt zo de zee in. 

Susanne schreef:ElineGC schreef:Is Donny leergierig? En lukt het verdelen van tijd al wat beter?
Tijd verdelen gaat steeds beter, gelukkig!
Don is enorm intelligent en leert snel. Hij heeft een grote will-to-please dus hij doet graag zijn best om het goed te doen. Lekker bezig nu om hem ‘makkelijk’ te maken; hij flipt(e) snel van alles, wasplaats/wassen paniek, voetjes tillen paniek, scheerapparaat paniek, nouja wat niet haha. Véél oefenen en herhalen en nu een maand later is hij al zoveel relaxter; kan ‘m wassen/afspuiten zonder probleem, alle voetjes geven is prima (zelfs al braaf bij de smid geweest), scheerapparaat accepteert hij al fijn tot zijn hoofd, etc. Braaf geweest bij de tandarts.
En vandaag mee geweest een rondje naast de kar van mijn stalgenoot (ik zat er naast en hield hem vast), hij moet even zien van een bomproof paard dat de wereld hem niet gaat opeten
Komt wel goed met ‘m.
Hoe gaat jouw tweespan nu? En de wedstrijden gaan ook lekker volgens mij!
 . Maar ik blijf nog lekker in de L rijden, iets meer meters maken
. Maar ik blijf nog lekker in de L rijden, iets meer meters maken                                                         
 maar hij past!
 maar hij past!  

altijd leuk zwemfoto’s!
 altijd leuk zwemfoto’s!  Dat wiebelige met het bit heeft Hidde ook, even tandarts er bij is denk ik beste. Eddie en jij gaan ook lekker.
 Dat wiebelige met het bit heeft Hidde ook, even tandarts er bij is denk ik beste. Eddie en jij gaan ook lekker.  Na een training om 8u lekker onder de douche geweest en toen nieuwe deken op, beetje pyjama formaat maar helpt goed! Heeft zelfs een mooie buikflap!
 Na een training om 8u lekker onder de douche geweest en toen nieuwe deken op, beetje pyjama formaat maar helpt goed! Heeft zelfs een mooie buikflap!  Tessa heeft Donjas oude vliegendeken op, past mooi en gun haar ook rust van de vliegjes(baasje komt nooit meer). Tessa gaat vaak mee tijdens trainingen. Dan loopt ze achter de wagen aan of ik laat ze vrijspringen. Zo houd ik haar wat fit, krijgt ze beetje aandacht.
 Tessa heeft Donjas oude vliegendeken op, past mooi en gun haar ook rust van de vliegjes(baasje komt nooit meer). Tessa gaat vaak mee tijdens trainingen. Dan loopt ze achter de wagen aan of ik laat ze vrijspringen. Zo houd ik haar wat fit, krijgt ze beetje aandacht. 

Zelf heerlijk de rest van de middag bij een zwembad vertoeft.
 Zelf heerlijk de rest van de middag bij een zwembad vertoeft.                                                          In de kudde gaat steeds beter. Hij had wel wat wondjes maar gelukkig allemaal oppervlakkig. Was even wennen. Nu hopen dat de samenstelling van de kudde even een tijdje gelijk blijft.
 In de kudde gaat steeds beter. Hij had wel wat wondjes maar gelukkig allemaal oppervlakkig. Was even wennen. Nu hopen dat de samenstelling van de kudde even een tijdje gelijk blijft.                                                         
 Wat overigens niet perse ‘negatief’ is, gewoon ánders
 Wat overigens niet perse ‘negatief’ is, gewoon ánders  

Hij is nu (ruim) 103 cm.
 Hij is nu (ruim) 103 cm.