Ja ze komt ook uit NH. Daan staller schijnt ook goed te zijn.
Jorex
Geplaatst: 13-07-16 12:52
Gefeliciteerd Donna
Ik heb ooit nog wel eens een wedstrijdjasje nodig
Helaas staat de sulky al op gereserveerd nu, gaat snel met die dingen. Ik wil er eigenlijk zelf 1 met kleur ook. Wil mijn zitting en wielen blauw hebben.
NathalietjeB
Geplaatst: 13-07-16 14:02
Ayla schreef:
Oh sneu.. maar daar kan de tandarts weinig aan doen lijkt mij?
Oh mocht iemand nog een grijs wedstrijdjasje zoeken maat M, ik verkoop er weer een
Jawel want er is al naar gekeken en moet gelijk geveild worden Daan komt hier ook op stal maar sedeert niet
Susanne
Geplaatst: 13-07-16 14:04
Om het vervolgens weer scheef te laten slijten, of ga je een andere oplossing als grasmasker zoeken? Persoonlijk zou ik een stukje afzetten, en dan een draadje maken wat je elke dag of om de dag kunt verplaatsen (strookbegrazing).
Daan staller verdoofd wel degelijk! Via het bloed dus een spuit.
Mira283
Geplaatst: 13-07-16 14:27
Gefeliciteerd Claudia!
Sorry meiden dat ik amper reageer maar privé loopt eigenlijk alles in de soep en ben meer aan het regelen dan dat ik wat met Pip kan doen
Dat klinkt niet zo fijn, hopelijk gaat het gauw beter
Mandyy
Geplaatst: 13-07-16 17:10
Hier hetzelfde, maar had ik laatst geloof ik al gezegd. Max loopt nu ook niet alle dagen goed ivm hoef, dus is sowieso een beetje tja..
Claudia, happy birthday!
Ayla
Geplaatst: 13-07-16 17:11
Maar als je de tanden gelijk (recht?) laat vijlen houdt ze geen voortanden meer over Nathalie.
Mira en voor Max ook Gaat het inmiddels al wat beter?
SammyFloor
Geplaatst: 13-07-16 18:40
Chardy Wow wat leuk! Enorm gaaf dier is Nelson! Sardis Gefeliciteerd! Ik vind Joep altijd zo'n knappe verschijning Patty Switch ziet er goed uit, zijn witte staart geweldig! Claudia Gelukkige verjaardag! Nathalie Leuke foto Mira Mandy
Ik ben zo blij! Het oefenen met Arthur ging al een hele tijd heel goed, zowel ik als mijn lesgeefster hadden het gevoel dat hij klaar was voor in te spannen. Maar ik had nooit durven dromen dat het zo goed ging gaan! Hij was wat onzeker in het begin, maar eens daar over ging het als vanzelf. Hij heeft niet eens lastig gedaan en was echt flink, ik ben zo trots
Susanne
Geplaatst: 13-07-16 19:19
Logisch dat je trots bent, knappe Arthur! Heb je ook foto's?
Mira283
Geplaatst: 13-07-16 20:01
Knappe Arthur!
Eindelijk een meevaller mijn tuig is onderweg! Lang op moeten wachten maar hoop dat het het waard is... Als ik het ga passen op Pip mag ik hier foto's plaatsen voor commentaar van jullie? Ben met mennen nog een redelijke leek namelijk
Ik heb wel een foto die snel is gemaakt Moet alleen nog zijn tuigje afspuiten qua kleur en sommige dingen moeten nog bijgesteld worden. De broek zat los, maar ik denk dat ik die er bij hem ga afhalen. Ik had veel schrik dat het allemaal gigantisch ging lijken bij hem omdat hij zo klein is, maar hij staat er echt goed voor
Goed bezig, brave Arthur Is je sulky geremd? Zo nee, dan zou ik de broek er niet afhalen. Deze voorkomt dat je sulky op het schofttuig remt en dat de wagen tegen je pony zijn achterbenen etc komt.
SammyFloor
Geplaatst: 13-07-16 20:48
Ik weet het, maar mijn sulky is geremd Anders zou ik het niet in mijn hoofd halen
EDIT Mira: moet echt wel lukken, hij staat nu nog niet eens op de laagste stand met de lamoenen.
Na wat gaatjes bij maken pastte het tuig perfect. Gelijk de weg opgegaan, daar is Pip het braafste. Liep ermee weg alsof ie nooit anders heeft gedaan dus heel trots
Zag toen ik het kreeg dat het het Bertha tuig was.Werd niet aangegeven bij de webshop.Maar wat ik aan recensies lees klopt bij mij niet. Mooi dik leer, past ook goed. Alleen de kussens van het schoftje zijn wat hard. Alleen het hoofdstel is veel te groot. En het is maat shetty staat erop maar na wat gaatjes erbij.past het haha