nou dat gaat niet lukken, of je moet een TOP baan hebben!!!
Blacky
Geplaatst: 25-02-11 20:53
jeeeetje wat heb ik een poedersuiker vriendinnen. altijd spreek ik met iemand af en dan kan die gene zomaar niet meer. heb ik met een meisje afgesproken gaat een andere vriendin ook met haar mee. ik wordt er echt niet meer goed van.
een vriendin van mij, woont in nieuwegein, ik in leusden, dat is 20 minuten van mij vandaan. ik ben altijd op woensdag middag ben ik altijd vrij,
en we hadden afgelopen zaterdag afgesproken, ik zei alleen: "ik zal het nog even nakijken, maar als je niets hoort, is het goed". dus ik stuur haar die vrijdag ervoor, "en gaat het nog door morgen?" krijg ik terug:"nee sorry, heb al wat anders afgesproken. dus ik heb maar niets terug gestuurd.
krijg ik vandaag: "hey kom je woensdag naar mij?" maar ik heb genoeg te doen op woensdag, ben niet voor niets vrij op woensdag. en ik moet altijd daarheen komen.... en zij komt dus nooit naar mij, dus ik heb nu nee gezegd. en nu is het gelijk dat ik niet WIL...
Emuline
Geplaatst: 25-02-11 21:07
lottex schreef:
Wie van jullie heeft er een Furminator (ofzoiets )
en nu zegt ze dat ik wel een fotoshoot krijg omdat die vriendin meegaat. nou wat heb ik aan een shoot dat meisje die die foto's maakt kan zogenaamd de foto's niet op haar pc zetten.
Blacky
Geplaatst: 25-02-11 21:17
xxIloon schreef:
Omg omg omg even bij komen hoor
whatsup?
xxIloon
Geplaatst: 25-02-11 21:17
Nu ben ik ineens volgen een Meisje waarvan ik dacht dat het me vriendin was een kanker ho er en dat kreng weet dat ze klappen krijgt als ze daar mee scheld
Laatst bijgewerkt door xxIloon op 25-02-11 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door TheJokerr op 25-02-11 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Emuline
Geplaatst: 25-02-11 21:18
oke, even rustig!!!!!!
ik snap je niet! vertel het eens rustig, even tot 10 tellen, en dan zonder scheldwoorden etc, even uitleggen, misschien kan ik je dan volgen en helpen. (ik snap je zin wel, maar even rustig uitleggen nu)