manen kan ik alleen maar uitkammen en dat is saai, kusjes geven gaat dan nog wel.. ik heb zin om dr te wassen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iesjee schreef:Dan gaan we haar eerst mooi maken.
Jij hoefjes, staartje, maantjes (als je dat wil)
Dan neem ik me camera.
Ga jij Tsjit longeren.
Gaan we lekker in de bak kliederen.
Misschien een endje wandelen ok. ?
nordin schreef:Hallo daar ben ik weer Lekker geslapen?
Garmana schreef:ik vind dit echt een heel gaaf topic maar ik moet wel even kwijt dat ik het een beetje onzin vind om hier af en toe gemiereneuk neer te zetten.. En ook de pagina's aftellen dat is toch onzin ik bedoel we kunnen zelf ook tellen en anders merk je vanzel als dr een nieuwe pagina komt.. Sorry maar dit moest ik even kwijt.. Want hierdoor heb ik dus echt geen zin meer om zoveel pagina's terug te lezen als ik toch weet dat er nix zinnigs staat..
OpPheLiIa schreef:Garmana schreef:ik vind dit echt een heel gaaf topic maar ik moet wel even kwijt dat ik het een beetje onzin vind om hier af en toe gemiereneuk neer te zetten.. En ook de pagina's aftellen dat is toch onzin ik bedoel we kunnen zelf ook tellen en anders merk je vanzel als dr een nieuwe pagina komt.. Sorry maar dit moest ik even kwijt.. Want hierdoor heb ik dus echt geen zin meer om zoveel pagina's terug te lezen als ik toch weet dat er nix zinnigs staat..
wij vinden dat mischien leuk?
Ik bedoel, dan lees je de pagina's toch niet door?
We gaan nu niet opeens de hele tijd over Shetlanderhoofdjes praten want dat doen we al zo'n 150 pagina's al nie meer