Faya loopt niet meer kreupel dus weer rustig aan wat oppakken. Dan als alle vuurwerk weer weg is rustig aan weer beginnen met wat slepen.nu alvast lijntje achter haar billen langs dat gaat goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Susanne schreef:Patty, mooie aankopen! Shoppen is altijd goed![]()
Romy, gefeliciteerd met je rijbewijs en leuk autootje heb je gekocht zeg! Lekker crossen!
Fijn dat Faya weer goed loopt Patricia.
Linsey, het was weer gezellig gister! Jullie zijn goed bezig hoor. Nogmaals gefeliciteerd met je puntje.
Willem en ik hadden gister ook ons M dressuur debuut en wat ben ik onwijs trots op hem! Hij vindt het allemaal nog zo ontzettend moeilijk (en ik ook haha) maar wat deed hij zijn best! Ik heb echt heerlijk kunnen rijden, hij was iets te enthousiast af en toe maar ik kwam echt súper tevreden van de wagen af
Twee mooie winstpunten en zelfs een tweede prijs, een mooi begin van de kerst zo
[ [url=m/rIPRlJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een foto van afgelopen week, zo'n leuke kop haha
[ [url=m/8BRB7I.jpg]Afbeelding[/url] ]
gelukkig loopt ze nu weer goed
Jij ook nogmaals gefeliciteerd met je puntjes!
Ik lees wel maar vergeet dan te reageren.
en gefeliciteerd!
super fijn dat zij niet meer kreupel loopt. Niet meer aan die rothond denken.
Ik leef onder een steen denk ik.. Deze ga ik morgen maar even met haar verkennen.
Vind het altijd erg leuk. Moet wel vroeg opstaan, maar dat maakt mij weinig uit.
'sMiddags moet ik koken en 'savonds eten (wat een straf). Tweede kerstdag doen we vrij weinig dan eten..
ze vonden het erg leuk om te doen. Was al even geleden.
Maar erg goed doel!
. Vandaag met Jamie gaan droogmennen terug eens na een lange tijd, die deed het erg braaf werd even enthousiast als in sneller doorstappen maar deed zeker niks mis, netjes gaan stil staan als ik het vraag en een drafje ook mooi op kaptoom. Voor de wagen gaat er wel een bitje in omdat we hier erg druk wonen maar hij kan beide dus
. Heb gisteren of is het eergisteren snelsluitingen bijbesteld voor de strengen en voor de broeken.
helaas om sommige plekken wel roosters dus daar kan ik niet langs