Die zijn idd te lang.. en kinkettingen met fijne schakels krijg je niet zo makkelijk ingekort als kinkettingen met grote schakels.
Mhs verkoopt ze niet los helaas.
Sardis
Geplaatst: 12-07-16 16:56
SF, Veel beterschap aan Arthur, maar wel heel fijn dat het mennen al zoveel beter gaat! Charlotte, Leuk!! Die Nelson ging me toch eens hard zondag in de vaardigheid! Niet normaal!
Ik ben zondag weer reserve districtskampioen in de dressuur klasse B geworden met Joepy!! Super blij want ik had het echt totaal niet zien aankomen! In totaal 3, bijna 4, winstpunten gereden in de dressuur! Dus nu op naar de Hippiade!
Ik had me op het laatst dus ook nog voor de vaardigheid ingeschreven, ik dacht mwah lijkt me wel leuk voor een eerste keertje dus waarom niet? Het was ook behoorlijk warm dus ik verwachtte er niet zoveel van, maar wat deed Joep het goed!! We hebben alles in een flink tempo gegaloppeerd (en dat is al heel wat voor Joep) en we waren ook ruim binnen de tijd! Helaas was ik een beetje te impulsief waardoor ik er twee ballen afreed. Dus we zijn alsnog laatste geworden haha!
Misschien dat er nog een topic komt, want ik heb aardig wat foto's!
Ik had het op facebook al gezien Donna, wat super goed van jullie! En onwijs leuk dat jullie naar de hippiade mogen
Ayla
Geplaatst: 12-07-16 17:13
Super gedaan Donna! Jullie gaan echt heel goed!! Wat waren je punten voor de dressuur? Dk oost is volgende week, ik ben nu al zenuwachtig.. terwijl ik dat vorig weekend niet was
Thanks! Eerste proef 65,670% (204 en 190 punten) en de tweede proef 63,250% (186,5 en 193 punten). De eerste proef ging voor m'n gevoel ook het best! Joep was de tweede proef een beetje afgeleid en de ring van de tweede proef reedt wat minder lekker vanwege alle molshopen.
Oehh die Hca is wel heel gaaf! Alvast heel veel succes volgende week Ayla! Komt vast helemaal goed met jullie!
Gefeliciteerd Donna, wat gaaf daar mag je met recht trots op wezen met die kleine smurf!!
De menner heeft wel kleine kinkettingen, alleen ze staan niet op site. Ik heb ook een hele mooie kleine smalle..... van haar.
Hier is t erf weer vrij, 2 buitenritten gemaakt al, zondag 8 KM, maandag 15, vandaag dag vrij morgen hoefsmid voor ijzers.. Hoeven compleet naar de klote stom asvalt, stom Amersfoort ga bermen bouwen ofzo...
Patty14
Geplaatst: 12-07-16 21:49
Vakantie is voorbij.
Ayla
Geplaatst: 12-07-16 21:53
Z'n staart is echt mega trouwens!
LS stond hij al niet op ijzers dan? Ik zal Juliette eens vragen.
Lekker patty! Kun je weer aan het werk! Morgen en donderdag nog stage en dan vakantie Kan ik misty weer lekker gaan oppakken. Die staat nu al een hele poos stil
Wat heeft Milkyway gekke voortanden Nathalie, ze lijken wel afgebroken.
Susanne
Geplaatst: 13-07-16 10:57
Idd, lijkt vreemd afgesleten (grasmasker?).
Even een oproepje voor de mensen hier: wie weet een leuke shet of kruising te koop van 1.05 m? Merrie of ruin, leuk kleurtje geen zwart of vos, lief voor kinderen en beleerd. (Niet voor mezelf!)
NathalietjeB
Geplaatst: 13-07-16 10:58
Nee milk gaat eerdaags weer naar de tandarts, omdat ze ongelijke voortanden heeft en komt idd door dr graaskorf
Helaas kan ik slecht een tandarts vinden die onder sedatie werkt, milk is helaas niet de makkelijkste bij een tandarts
Susanne
Geplaatst: 13-07-16 11:02
Madelon van der Krogt. Zij verdoofd ook en is erg goed.