Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlorisSam schreef:Net aangemeld bij een ander verspreidingsbureau.
Wil kijken voor oppassen ofzo,lijkt me leuk omdat ik best wel goed met kinderen kan.
Hond uitlaten,boeren laten hun hond niet uit
xMonsterr schreef:Ik wou net naar blacky maar voel me echt beroerd.
FlorisSam schreef:hoi
Ik zit weer sinds vanmiddag ziek thuis.
wil zo nog even naar mn pleegkind (ja,ze heeft nóg geen naam)
NathalietjeB schreef:pfoe gister politie aan de deur...(ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gedaan want ik had me auto niet zo netjes geparkeerd omdat er verder geen enkele parkeerplaats meer vrij was)
woon in een flat waar ook oudere mensen wonen...op de begane grond
maar deze week is t al flink feest geweest met oudere buren onder me die opgehaald werden door de ambulance met hart klachten enz...zaterdag begon t met de buurvrouw aan de overkant van onder..
eergister onze onderbuurman echt een man met een goude hart.
en nu gister is me schuine onderbuurvrouw overleden tijdens het koken...
ik en me man waren aan het koken tot de politie aan de deur stond en ons kwam vertellen dat onze onderbuurvrouw was overleden en of wij wat wisten van familie enz..(zo ging ze de hele flat langs)
2 tellen later hoorde we glas breken en dachten we dat er in de woning werd ingebroken was t de politie en ambulance personeel die t raam hadden gebroken om zo de woning binnen te komen...
ze hadden nog geprobeert om de vrouw t reanimeren maar het mocht niet meer baten.
vind t zo zielig voor die vrouw dat ze er niet meer is...was best wel een aardige vrouw je kon altijd wel een leuk babbeltje met dr hebben .
vind t eigenlijk wel jammer dat t momenteen hier zo raak is met mensen die je afgevoerd ziet worden enz...
_Lois_ schreef:ik leer niks nieuws, er rijden beginners in mijn les en we doen bijna elke week hetzelfde
en omdat we op woensdag rijden hebben bijna alles pony's smiddags al gereden en blijft er heel weinig voor ons over.
FlorisSam schreef:Weet iemand nog een superleuk bijbaantje?
Mijn foldergever stopt er mee binnen 6 weken