Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lillian__ schreef:Midzomer Zipper sascha? volgens mij heb ik zip nog in mijn handen gehad als twenter, heb een tijdje bij Midzomer gelopen. Sowieso zijn ouders, colour en desperado heb ik in mijn handen gehad. Zip komt nog echt uit de tijd dat de appaloosa's in waren :p Hij heeft iig een volle broer of zus lopen, omdat Zipper zo goed was gelukt. ik liep daar in 2008 en toen begonnen de meeste namen met de B volgens mij.
Floor het eigelijk Floris, maar Floris roept niet lekker dus noem ik hem Floor.

G-spot slaagt toch wel alles! Maar Nick en Simon is ook wel vreselijk
  G-spot slaagt toch wel alles! Maar Nick en Simon is ook wel vreselijk   

Susanne schreef:Lillian__ schreef:Midzomer Zipper sascha? volgens mij heb ik zip nog in mijn handen gehad als twenter, heb een tijdje bij Midzomer gelopen. Sowieso zijn ouders, colour en desperado heb ik in mijn handen gehad. Zip komt nog echt uit de tijd dat de appaloosa's in waren :p Hij heeft iig een volle broer of zus lopen, omdat Zipper zo goed was gelukt. ik liep daar in 2008 en toen begonnen de meeste namen met de B volgens mij.
De moeder van Donny is ook een Midzomer, een palomino merrie.

Ga je haar nog voor de wagen beleren?
 Ga je haar nog voor de wagen beleren? En knappe Peppie, heeft hij al een bandje gesleept?
 En knappe Peppie, heeft hij al een bandje gesleept? Sjors heet officieel Sjors en hij is ook een echte Sjors
 Sjors heet officieel Sjors en hij is ook een echte Sjors  

Gisteren heb ik zelf wel flink wat druk op de strengen gegeven tijdens het lange lijnen, om te kijken hoe hij reageert. Maar hij deed alsof hij niet anders gewend was, zo knap!
 Gisteren heb ik zelf wel flink wat druk op de strengen gegeven tijdens het lange lijnen, om te kijken hoe hij reageert. Maar hij deed alsof hij niet anders gewend was, zo knap!  Ik ben nu aan het zoeken op marktplaats naar een bandje, en anders bij een garage in de buurt even vragen of ze een oude versleten hebben die ik mag meenemen.
 Ik ben nu aan het zoeken op marktplaats naar een bandje, en anders bij een garage in de buurt even vragen of ze een oude versleten hebben die ik mag meenemen.                                                         

Lillian__ schreef:Midzomer Zipper sascha? volgens mij heb ik zip nog in mijn handen gehad als twenter, heb een tijdje bij Midzomer gelopen. Sowieso zijn ouders, colour en desperado heb ik in mijn handen gehad. Zip komt nog echt uit de tijd dat de appaloosa's in waren :p Hij heeft iig een volle broer of zus lopen, omdat Zipper zo goed was gelukt. ik liep daar in 2008 en toen begonnen de meeste namen met de B volgens mij.
 overigens is Zip geen appaloosa maar een pintaloosa haha.
 overigens is Zip geen appaloosa maar een pintaloosa haha. 

Lijkt me pijnlijk in elk geval, beterschap.
  Lijkt me pijnlijk in elk geval, beterschap.                                                         
 Succes met herstellen ook.
  Succes met herstellen ook.  

Kende het dus niet maar dat is dan ook verklaart, veel plezier!
  Kende het dus niet maar dat is dan ook verklaart, veel plezier!