@ jitske, ja het gaat wel weer hoor, ik heb zo momenten dat ik er aan denk, en dan zie ik haar zo aan die slangen liggen in het z'huis, en dan in die kist... ik besef het gewoon nog steeds niet....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannemarie schreef:
Kimmiee19 schreef:Whaha heb vandaag zo iets leuks gedaan
Er lagen wilgentakken in de berm naast de beek. Dus ik ging met een collega takken slepen maar er lagen gewoon nog heel veel dus hebben we de 2de keer Karin, borst, strengen en het stuk waar met 2span rijden de strengen aan gaan gepakt. En hebben zo de rest van de takken gehaaldEn Karin vrolijk briezen
was echt leuk
Hannemarie schreef:hoi sanne!
wat fijn van je notentoets
dat is echt een dom woord
Rhine_ schreef:Ik men minimum 2keer en minimum 2x longeren per week. En het is de bedoeling om 3x te mennen en 3x longeren.
Buckje schreef:Ik ben even met een jong meisje van stal een buitenritje gaan maken met Buck en de marathonwagen totaal 7,5km. Was weer een hele poos geleden dat ik zelf even met hem gereden heb zit niet zo lekker in me lijf dus dan schiet het niet zo op op de kar. Maar was wel even heerlijk lief klein manneke..
DeSa schreef:Ze zeggen toch altijd dat dieren op hun baasje gaan lijken?
Djailey doet zo stom, gaat door dr knietjes en languit liggen om het laatste restje meusli uit de emmer te likkenWeet nu gelijk waarom ze altijd zo smerig is