_Elaine_ schreef:Martine:
Doe je met alle pony’s wat? Of met een deel?
Bedankt voor je tip over de bo yea sacc ultra,
Ik denk dat bij Nico ook speelt dat toen ik m kreeg (3 jaar geleden alweer) hij op een mega schrale wei stond als 1,5 jarige, hij was zo iel dat als je van voren keek je geen eens buik zag
En daarna zijn we ook al 3 jaar aan t “vechten” tegen bloedwormen waar hij maar niet echt vanaf wil komen.
Dus zijn darmen/maag hebben t best zwaar gehad, heb er alleen nooit echt heel erg bij stil gestaan (omdat hij hier onbeperkt kan eten, en we wel boven op de wormen zitten) tot hij dus mest ging eten van de week.
Bart, Abby en Kiran zijn ingespannen. Bart momenteel even niet ivm HB. Abby en Kiran lopen 2x per week voor de kar.
Piet en Hannes zijn allebei te klein (77 en 65cm hoog) om in te spannen. Als ik tijd over heb ga ik met ze wandelen, maar verder hou ik het vooral bij kriebelen. Die 2 zijn echte speelmatties, dus rennen echt veel rond samen.
Ik heb ook nog een rijpaard, dus tijd is af en toe een ding
Met Piet heb ik ook echt heel erg lopen knoeien, die heeft een bacterie gehad als veulen en daardoor heel gevoelige darmen. Vorig jaar schuurde hij zelfs vanwege zijn slechte weerstand, maar sinds december is zijn algehele toestand veel beter en dus is het schuren achterwege gebleven. Maar die blijft ook heel gevoelig op de darmen. Een slechte opstart maakt het allemaal niet makkelijker.
Leuk Isabel, zo'n uitstapje naar de Biesbosch. Wij gingen als veulen af aan regelmatig wandelen en dat werpt nu zijn vruchten wel af (Abby kijkt bijna nergens van op in de menwagen), dus heel goed om te doen zo'n uitstapjes!
Mayo matrassen?
Ik heb vanmorgen ook maar al het hooi in de schuilstal gelegd, er lag buiten nog wat van gisteravond, maar verwacht niet dat ze veel buiten staan met dit weer
Blij dat ik mn rijles van vanavond naar gisteren heb kunnen verplaatsen.