Strandrit geweldig toch een grote droom van mij. Ooit...
Pip verwend met een nieuw hoofdstel maar zelfs de mini maat moesten gaatjes bij. Zo soms wens ik dat ie een groot paard was, hoofdstellen strijd is echt verschrikkelijk...
Gaaf en tweespan lijkt mij zo leuk, waarom ben je ermee gestopt?
@Mira283; ik ken het hoofdstel probleem. Mijne heeft een mini neusriem nodig en dan een shetlander kopstuk. Inimini oortjes zorgen ervoor dat alles kan worden afgeschud. Heb je geen foto?
En wat super al die mensen die op het strand kunnen rijden. Prachtige fotos geeft het ook.
Ik had een mini mini shet hoofdstel. Pastte de neusriem niet, frontriem was ook te klein. Dus een sperriem als neusriem maar dat werkt gewoon niet. Nu naar de EJ gereden en een mini shet hoofdstel opgehaald zijn de bakstukken en te lang en de keelriem kan ik twee keer om hem heen slaan voor ie past. Deze front en neusriem passen gelukkig wel weer. Heb geen foto voor je helaas
Voor fijne mini hoofdstellen moet je bij mini horse shop zijn. Mooi en goed in proporties
Ymor
Geplaatst: 18-12-15 23:44
Mhs is super inderdaad!
Ze passen als span heel goed alleen totaal verschillende karakters. En mijn oudste is nu kreupel en ik heb toch het idee dat het overtempo lopen er mee te maken heeft.
Nieuwkomers welkom, nieuwe mooie ponyfoto's aanwinsten!!
Leuk die filmpjes ook!! Op het strand uitwaaien lijkt me heerlijk....
Ayla heel veel succes zondag!!
Met Tina gaat het steeds beter nu ze droog hooi krijgt! Wanneer haar ontlasting weer mooi stevig is, maar weer benen en staart wassen.... Hoop voor de laatste maal in dit seizoen....
Oh grrr er is hier ergens een feestje aan de gang ofzo, allemaal van dat 16 jarige tuig. Ik dreun hier mn bed uit. Ze pissen zelfs over de speeltoestellen van de speeltuin en vuurwerkbommen enz. Heb de politie net maar eens gebeld. Naar volk dit.
Om half 5 was het feest af en konden we slapen. Heel fijn als je wekker om 7 u weer gaat.. Het klonk echt alsof je op Defqon stond in de slaapkamer afschuwelijk.
Ik vind het zo ranzig hè. Vanmiddag spelen er weer kinderen op die schommels. Bah. Verder is het echt een nette buurt hier maar volgens mij waren die ouders op vakantie ofzo.
Mowgli4
Geplaatst: 19-12-15 11:26
Hoofdstel probleem heb ik hier ook. Hij kan een normale Shetlander hoofdstel, alleen is die neusriem dan te klein... Dus die moest ik ook apart kopen.
Oeh bah. Dat ze over die speeltoestellen plassen is wel heel vies... Moet er niet aan denken dat er dan vanmiddag weer kindertjes gezellig op gaan spelen...
Ayla
Geplaatst: 19-12-15 11:30
Dat is wel heel smerig idd.. als je over speeltoestellen je behoefte gaat doen spoor je volgens mij niet helemaal.
Sjors heeft meestal hoofdstellen maat shet of pony. Ik heb een menhoofdstel maat shet volgens mij en een hoofdstel zonder kleppen maat pony, dan zit wel alles op z'n kleinst en ik heb de keelriem in laten korten.
Mhs is voor mij privé niet haalbaar helaas. Denk dat ik mocht het nog niet helemaal passen ik iemand hier in de buurt bel die ook tuigen maakt en repareert. Of die het kan aanpassen.
Hier zit in ondanks milk dr maat in maat mini shet en veel hoofdstellen kloppen gewoon niet.. Mijn ideall men hoofdstel is dan wel netjes alles op maat ook qua keelriem
Zonet minstens een half uur bezig geweest met Jorie zijn staart. Heeft nu wel 3 keer zoveel volume Meneer kreeg ondertussen natuurlijk wel een pluk hooi om hem bezig te houden.
Hier wou ik ook wat gaan doen met milk, maar madam staat helaas kreupel rechts voor. Ze zal zich wel verstapt hebben of iets maar ff rustig aan doen
Ayla
Geplaatst: 19-12-15 16:38
Op fb post je links Maar alsnog vervelend natuurlijk.
Ik ben voor de 2e keer vandaag op weg naar stal, even een doekje over m'n tuig halen en trailer klaar zetten etc. Sjors is al geknot, alleen z'n voorpluk moet nog en z'n staart wassen maar dat doe ik morgenochtend. Eerst maar eens een avondje werken straks.