Als ik het aan dat ringetje doe dan trek ik alsnog dat halster scheef, terwijl die prima past... Zou het een probleem zijn om de longe aan de buitenste bitring te doen, doór de binnenste bitring heen? Zonder bitstukje...
Omg mijn ma heeft een brief gehad dat ik me moet melden bij leerplicht
Whaha sorry dat ik kom binnenvallen, ik ben trouwens weer thuis, en ik ga meteen weer, broertje wil achter de pc
Doeei
_Lisette
Geplaatst: 26-03-11 20:10
volgens mij niet en anders haal je em er door heen en dan doe je het knipje aan het touw. Je merkt vanzelf wel of de pony er wel of geen last van heeft
hannemariee nog 20 dagen eeen daaan!!!
_Lois_
Geplaatst: 26-03-11 20:12
_Pretty schreef:
Als ik het aan dat ringetje doe dan trek ik alsnog dat halster scheef, terwijl die prima past... Zou het een probleem zijn om de longe aan de buitenste bitring te doen, doór de binnenste bitring heen? Zonder bitstukje...
Dat kan ook , heb ik ook weleens gedaan
Anoniem
Geplaatst: 26-03-11 20:12
_Lisette schreef:
volgens mij niet en anders haal je em er door heen en dan doe je het knipje aan het touw. Je merkt vanzelf wel of de pony er wel of geen last van heeft
hmmm ik heb een banaantje in plakjes gesneden. Zit ze nu plakje voor plakje naar binnen te werken, ik voel me niet zo lekker en heb het idee dat ik alles ga uitkotsen dus ik MOEST van mijn ouders wat fruit/groente eten. Dan maar een salade en een banaantje.
Hannemarie
Geplaatst: 26-03-11 20:16
haha, ja, nog peeereeciees 3 weken kijk het meetingtopic (:
en; bah danique
_Lois_
Geplaatst: 26-03-11 20:18
Oke met de auto is het van mijn huis naar de meeting anderhalf uur rijden , dat valt nog wel mee Lopend meer dan 22 uur
Hannemarie
Geplaatst: 26-03-11 20:19
voor kailey is het ook 1,5 uur en voor sanne ook voor eline iets meer volgens mij