Hannemarie kan je dat niet gewoon op de manege zeggen dan? Lijkt me wel eerlijker in ieder geval.
Leuk kailey dat blacky mee gaat doen in de lessen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlorisSam schreef:Wij kregen nooit taken op de manege (toen ik daar reed)
je betaald toch zat (Waarschijnlijk) voor de lessen,dan hoef je er toch ook niet stalhulp uit te hangen?
wij moesten poetsen,op- en afzadelen en natuurlijk rijden ( in de winter dekens over.) tuig opruimen en dan was je klaar.
je betaald toch zat (Waarschijnlijk) voor de lessen,dan hoef je er toch ook niet stalhulp uit te hangen?
wij moesten poetsen,op- en afzadelen en natuurlijk rijden ( in de winter dekens over.) tuig opruimen en dan was je klaar.
dravergekkie schreef:FlorisSam schreef:Wij kregen nooit taken op de manege (toen ik daar reed)
Vind het eerlijk gezegt best goed.
Zo leren ze is wat er nog meer mee speelt , behalve het rijden alleen...
Meeste lijkt het alleen maar om rijden te gaan tegenwoordig en zijn te beroerd om nog wat extra's te doen.
FlorisSam schreef:Dat snap ik ook,maar vegen in de stal?
ik vind het meer klinken als je lesklanten "gebruiken" als stalhulp.
Je betaalt genoeg voor de les,en idd is het tegenwoordig meer alleen om het rijden te doen,dan snap ik dat je wil dat die kinderen weten wat het inhoud,maar om ze dan na iedere les te laten vegen vind ik wel vreemd.
FlorisSam schreef:
_Lois_ schreef:FlorisSam schreef:Wij kregen nooit taken op de manege (toen ik daar reed)
Hier ook
Als je pony in de gang heeft gepoept ofzo ruim ik het wel op , maar om ook nog te gaan uitmesten enzo vind ik een beetje overdreven
Emuline schreef:ik zal morgen een topic maken,
maar, waar en hoe of wat gaan we doen? kan iedereen met een trailer ergens heen komen? ik kan 1 shet langshalen, en niet meer dus ;P
anders maak jij maar een topicdegene die het aanbood
![]()
ik weet ook niet waar het moet enzo
maarre, andere vraag: waar kan je fleece op de rol kopen? ik ga zelf een deken maken, alleen ik zoek een tijger op zebra print!
_Rosanna schreef:Goeiemoren lees straks op school even bij
Ik maak vanmidag/vanaaf wel even een topic
GoLizz schreef:Whaa! Na zo'n dag wil ik zomer!!! Echt heerlijk!
_Rosanna schreef:Mandy, daar heb ik op het moment ook last van alleen dan vindt k het te duur
FlorisSam mooie deken!!
even een vraagje is 135 ook een deken maat of 130?
Mij lijsje wat ik nodig heb :
Zweetdeken
Winterdeken
Halster
zwart hoofdstel
Zwart tuig
Verder weet ik het even niet